Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

over på noe annet, hvor lenge tror dere at Ole gunnar solskjær overlever som manager i Cardiff? De ligger under 0-4 på hjemmebane mot Hull city. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser folk på en typisk Lørdagskveld? Her går det i taco, skikkelig mainstream men jeg får aldri nok av denne herlige matretten :)

Skal sies at jeg sjekka ut noe pesto-lignende på butikken i stad, men det får være grenser for hvor eventyrlysten man skal være.

Biff, en god hjemmelaget pizza, Taco osv :P hadde Taco igår. Blir tandorri chicken med hjemmelaga nan brød ikveld.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser folk på en typisk Lørdagskveld? Her går det i taco, skikkelig mainstream men jeg får aldri nok av denne herlige matretten :)

 

Skal sies at jeg sjekka ut noe pesto-lignende på butikken i stad, men det får være grenser for hvor eventyrlysten man skal være.

Pizza, Hamburgere, eller noe annet "junk" mat. Lørdag er dagen jeg tillatter meg selv å spise MYE usunt :D Går endel Cola også.

Apropo Cola, må dra og kjøpe litt mer ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biff, en god hjemmelaget pizza, Taco osv :P hadde Taco igår. Blir tandorri chicken med hjemmelaga nan brød ikveld.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ai! Fruen prata om nan brød i stad faktisk, du har ikke tilfeldigvis en oppskrift liggende? På både nan og tandoori ;-)

Pizza, Hamburgere, eller noe annet "junk" mat. Lørdag er dagen jeg tillatter meg selv å spise MYE usunt :D Går endel Cola også.

Apropo Cola, må dra og kjøpe litt mer ^^

 

Det er jo akkurat sånn det skal være! Man må få kose seg litt og. Mitt problem er kanskje at jeg koser meg litt vel ofte 8-[ Tenkte vi skulle se 12 years a slave attåt tacoen, håper den er bra. Senere skal jeg ut og krangleskru E39, best å være i godt humør på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai! Fruen prata om nan brød i stad faktisk, du har ikke tilfeldigvis en oppskrift liggende? På både nan og tandoori ;-)

http://trinesmatblogg.no/2010/11/09/nanbrod/ putt i noe hvitløk og koriander også :-) (fant ikke den oppskriften jeg har brukt)

Tandorrien bruker jeg bare sånn toro pakke..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser folk på en typisk Lørdagskveld? Her går det i taco, skikkelig mainstream men jeg får aldri nok av denne herlige matretten :)

 

Skal sies at jeg sjekka ut noe pesto-lignende på butikken i stad, men det får være grenser for hvor eventyrlysten man skal være.

Dette går ikke nytern, taco er jo den offisielle fredags middagen, du kan ikke spise taco på en lørdag.

Men siden du er grand master troll, så regner jeg med at du egentlig nyter en skikkelig biff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm... hva skjedde!? Dere snakker om nan og tandori og hvitløk...blitt pakistanere alle sammen eller!? Nan brød er forresten det samme som "brød brød"... nan betyr brød.. man trenger ikke skrive NANBRØD...blir dobbelt...

 

Jeg skal spise entrecote...why? fordi svigers lager...

 

hermano90: prøv biffrettene på Chicago Bar i akersgata... Halal og digg som faen... der er biff i sentrum (kontra bighorn som har tilbehør som det viktige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta seg en rånetur i bilen?

det gjør jeg når skuffelsen er komplett og united taper xD har hatt mange triste lørdagskvelder dee siste 8 månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm... hva skjedde!? Dere snakker om nan og tandori og hvitløk...blitt pakistanere alle sammen eller!? Nan brød er forresten det samme som "brød brød"... nan betyr brød.. man trenger ikke skrive NANBRØD...blir dobbelt...

 

Jeg skal spise entrecote...why? fordi svigers lager...

 

hermano90: prøv biffrettene på Chicago Bar i akersgata... Halal og digg som faen... der er biff i sentrum (kontra bighorn som har tilbehør som det viktige)

får ta et bimmers måltid der :P! hehe, husker du har nevnt det før, må jammen meg få somla meg selv ned dit snart ^^

 

Ai! Fruen prata om nan brød i stad faktisk, du har ikke tilfeldigvis en oppskrift liggende? På både nan og tandoori ;-)

 

Det er jo akkurat sånn det skal være! Man må få kose seg litt og. Mitt problem er kanskje at jeg koser meg litt vel ofte 8-[ Tenkte vi skulle se 12 years a slave attåt tacoen, håper den er bra. Senere skal jeg ut og krangleskru E39, best å være i godt humør på forhånd :D

12 years a slave? -  forbred deg på en "sterk" film. Med sterk mener jeg at den vekker en del følelser samt er den detaljert og brutalt ærlig, men bra er en! enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...