Hansh Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Ut fra siste bildet der synes jeg det kan se ut som de vinklene er slik at man må se de i virkeligheten for å få riktig inntrykk, og at det da kan se ganske bra ut, så jeg er egentlig og mer skeptisk til de baklyktene. Polo var en treffende karakteristikk her dessverre...
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Så ikke veldig galt ut i videoen: Men blir spennende å se den i virkeligheten! Dette likte jeg veldig godt. Denne røde detaljen som går igjen. Virker fort veldig mye mer gjennomført spør du meg. Tommel opp
Fredrik Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Det skal også bli spennende å se hvordan kvaliteten er på enkelte detaljer som f.eks listen som danner oversiden av midtkonsollen samt dørhåndtakene og detaljer på dashboardet. På bildene skinner disse detaljene som veldig billig plastikk. Jeg håper at dette ikke er X3 om igjen...
Dirty Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 er nok ikke billig plast, men plast det er det nok ja
Hansh Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Det skal også bli spennende å se hvordan kvaliteten er på enkelte detaljer som f.eks listen som danner oversiden av midtkonsollen samt dørhåndtakene og detaljer på dashboardet. På bildene skinner disse detaljene som veldig billig plastikk. Jeg håper at dette ikke er X3 om igjen... Er vel fare for at plastikkfølelsen er litt vel til stede, noe jeg og synes i X1, men sammenlignet med konkurrentene burde det dog stå seg ganske bra. Når dette først er oppe, er det andre som har erfaring med interiøret i VW Tiguan, en bil som får sedvanlig skryt for interiørkvalitet, selvfølgelig siden det er en VW og norske journalister da alltid er positive?
Fredrik Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hva var egentlig vitsen med to like biler med forskjellig merke? Det kan sammenlignes med Vauxhall og Opel, 2 fabrikker under samme konsern som lager hver sin utgave, Chevrolet Camaro hadde annen front og andre baklykter + at Chevy og Pontiac hadde forskjellige motorer, og da mener jeg VELDIG forskjellige,ikke bare forskjellig kubikk men 2 forskjellige blokker , Chevy hadde 307. 302 (veldig sjelden) 327, 350 og 396 i Camaro, Pontiac hadde vel 304, 331, 350, 400 og 389 i Firebird utgaven, 389 og 396 var big block motorer, de som ikke er helt inne i cubic inches kan gange motorbevevnelsen med 1,64 Ahaa...det oppklarte faktisk en god del! Et eksempel på moderne "badge engineering" der selve begrepet også blir brukt i artikkelen. http://www.automotorsport.se/news/22859 ... -chrysler/
[space] Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Synes interiøret så lovende ut, bare kvalitetsfølelsen er der. Blir spennende å se den i real life. Rart de ikke har trukket lyktene ned mot undersiden av grillen. Blir noen store uvante tomrom forran der slik det er nå.
wicky124 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 litt morro at lille fiat eier masse andre merker nå
-Roger- Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Noen som vet om et forsikringsselskap som gir deg en pris på kjøretøyet ditt har lov å øke prisen så mye de vil ved neste hovedforfall?
Hansh Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Noen som vet om et forsikringsselskap som gir deg en pris på kjøretøyet ditt har lov å øke prisen så mye de vil ved neste hovedforfall? De har en tendens til å være noget frekk med dette når ny avtale sendes ut, men vil tro de har loven på sin side så lenge det avtales for ett år av gangen. Mitt svar på dette tidligere har vært å bytte selskap på dagen, så får man samtidig litt mer bonus.
Fredrik 90 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hehe! Et bevis på at skal man ha skikkelig arbeidsbil så er det kun Amerikansk som gjelder Skulle likt å se den Toyota Hilux eller VW Amarok som klarte den oppgaven der
Fredrik Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hehe! Et bevis på at skal man ha skikkelig arbeidsbil så er det kun Amerikansk som gjelder Skulle likt å se den Toyota Hilux eller VW Amarok som klarte den oppgaven der Jeg har postet dette klippet tidligere, men russisk maskineri kan være utrolig imponerende noen ganger...
Hansh Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hehe! Et bevis på at skal man ha skikkelig arbeidsbil så er det kun Amerikansk som gjelder Skulle likt å se den Toyota Hilux eller VW Amarok som klarte den oppgaven der En Toyota Tundra burde vel kanskje være mer sammelignbart? Og skal det virkelig duge til en slik oppgave tror jeg Unimog hadde vært enda bedre egnet: Synes ikke akkurat det er helt ille heller at man har kommet seg helt Nordpolen med Arctic Trucks Hiluxer, hvorav en med henger.
Anbefalte innlegg