Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da blir det ingen Alfa Gtv Spider til sommern...why? Jo fordi gamle mercecoupeen min er til salgs...og jeg skal ha den tilbake koste hva det koste vil :) Kan ikke tenke meg en finere sommerbil <3

 

64_1800231216_xl.jpg

 

Denne skal aldri selges igjen...Aldri... uansett hvor fattig og blakk jeg blir så skal jeg beholde Henne <3 Benzeline is coming back <3

 

Er det ikke snart på tide å innrømme at du er og blir en Mercedes-Benz mann (i denne sammenhengen godt ment)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nå faktura hos bavaria..ikke no fast kunde der akkurat..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

Kanskje det varierer fra distriktene da. Jeg får alltid en litt nedlatende ikke antydning til serviceminded tone når jeg er der. "Bilen fløtter seg ikke herifra før noen kommer å legger penger på bordet." Neivell. Da får bilen bare stå den, har flere jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , ja godt mulig det. Virker faktisk som di har god service i Haugesund.. En kompis av meg bestilte noen deler fra bavaria, han kjørte ned til Haugesund for å hente delen men da hadde Bavaria allerede sendt delen avgårde på en lastebil. Endte med at han selgeren ble så fortvilet over feilen dem hadde gjort så han fikk både delen til 500kr og frakten gratis :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...