Fredrik 90 Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Merkelig. Hører omtrent bare negativt om servicen der. Jeg kjører heller til kristiansand hvis jeg absolutt må på bavaria. Han sa at faktura var ikke noe valg. Litt ironi og spøk det har jeg absolutt ingen problemer med, kan ha samme tone selv. Men det er noe helt annet enn dårlig service. Min far mener det samme om porsche avd. meget dårlig, han kjører glatt inn til Oslo hvis det er noe med porschen istedenfor å gå bort der. (Samme gjelder bmw som han har.) Liker heller ikke ha ting på nedbetaling/kreditt/faktura men av og til blir reparasjonene litt for mye når man har 2 biler, kone, boplass og ett ønske om å ha mat på bordet (og denne ungen som kommer...) Salgsavdeling har jeg derimot hørt mer negativt om, selv om ett par av de nye selgerene er veldig allrighte og gir god service. Har heller ikke der opplevd dårlig kundebehandling selv, bare det jeg har hørt av andre. Var innom å prata med en av de her forleden ang import av bil som de også kan gjøre, han skulle ringe meg på Mandagen noe han ikke gjorde så jeg reiste opp på Tirsdagen og tok en prat. Han beklaget seg veldig og det synes jeg er helt greit, jobber med salg selv og vet at det å følge opp alle kunder til en hver tid kan føre til forglemmelser. På delelageret jobber det bare kjempe greie karer, veldig rask levering og hyggelige folk VegarVS reagerte på dette 1
316 Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Faktura ser jeg ikke problemet med, det er jo bare en regning med betalingsfrist. Avbetaling og betalingsutsettelse gjør jeg bare ikke. Har jeg ikke penger, så har jeg ikke penger. Fryktelig dumt å vende seg til noe annet.
pautomagi Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Det er sant, eneste jeg handler på kreditt er reiser og bensin hvis det er noe og spare på det. (Fortsatt en teori jeg prøver ut.)
Mattae Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Har og hatt bensinkreditt, da jeg fikk bra rabatt med det. Men er ikke mye å spare når man glemmer å betale regninga og får purregebyr Kjekkere å fylle på shell og få trumf Så får man samlet opp kronene man sparer istedenfor noen kroner her og der, ser det mer igjen føler jeg Har jo normalt sett fylt får ca 4k i mnd så blir jo noen kroner av det
pautomagi Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Akkurat nå tester jeg statoil sine greier. Da de faktisk pleier å være billigst på bensin i området uansett. Men kreditt er veldig greit så lenge du har fast rutine på å betale tilbake.
Skulebollen Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Noen som vet hvor lav en bil kan senkes nå med justerbart? For at BT skal godkjenne det?
Mattae Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Akkurat nå tester jeg statoil sine greier. Da de faktisk pleier å være billigst på bensin i området uansett. Men kreditt er veldig greit så lenge du har fast rutine på å betale tilbake. Er det jeg og har, pleier være greie priser ja. Jævla kjedelig man ikke kan ha sånn autotrekk på kreditt kjedelig å måtte betale faktura på bensin hver mnd Litt morsomt at jeg får faktisk dårligere rabatt på Statoil stasjoner igjennom jobben min(jobber i Statoil) enn jeg får ved å bruke firmakortet på jobben til min mor Så har et kort i mor sitt navn, hehe. Var visst bra ansattrabatt før i følge kollegene mine, men er dårlig nå. Det der 365 esso kortet er visstnok bra, men tror ikke jeg er gammel nok til å få det.
pautomagi Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Noen som vet hvor lav en bil kan senkes nå med justerbart? For at BT skal godkjenne det? Kommer ann på tuv det. Bilen min stod vel ca på nederste ring når jeg godkjente mitt, subbet hele veien opp på bukken når dem skulle godkjenne.
LoKi Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Er det jeg og har, pleier være greie priser ja. Jævla kjedelig man ikke kan ha sånn autotrekk på kreditt kjedelig å måtte betale faktura på bensin hver mnd Litt morsomt at jeg får faktisk dårligere rabatt på Statoil stasjoner igjennom jobben min(jobber i Statoil) enn jeg får ved å bruke firmakortet på jobben til min mor Så har et kort i mor sitt navn, hehe. Var visst bra ansattrabatt før i følge kollegene mine, men er dårlig nå. Det der 365 esso kortet er visstnok bra, men tror ikke jeg er gammel nok til å få det. Bruker selv 365 Privat, de gir Esso-rabatten + egen rabatt, så det blir rundt en krone per liter. Setter det bare på avtalegiro eller E-faktura, så slipper man å se regninga i posten i hvert fall
316 Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Beste en kan gjøre er vel å fylle natt til mandag, der er det mer rabatt å hente enn å bruke noen kort.
Julianv Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Ang kundeservice fra Bavaria. Ringte nettop til Jæger i Bergen (tilsvarende Bavaria på østlandet) og fy søren så dårlig kundebehandling. Var liksom et ork å svare på det jeg lurte på og det virket ikke som om at de ville hjelpe i det hele tatt.. Venter enda i spenning på pristilbudet for skifte av traversforinger bak på bilen. Er jo tross alt en stor jobb, og i disse tider burde de heller blitt glad for at jeg i det hele tatt vurderer de når bilen skal repareres.
Thomaz Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Beste en kan gjøre er vel å fylle natt til mandag, der er det mer rabatt å hente enn å bruke noen kort. Evt søndags kveld. ! Og onsdag er å billig ved meg. Jeg fyller søndags kveld med Esso 365 Sent from space using Tapatalk -
Fredrik Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Du må innrømme at den bilen er nydelig! Absolutt... Mercedes-Benz W123 Coupé er helt klart blandt mine favoritt klassikere... spesielt med en senere variant av twincam M110 motoren (fom. 1978). Få om noen rekkeseksere har finere eksoslyd enn akkurat den motoren...
K-E Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Beste en kan gjøre er vel å fylle natt til mandag, der er det mer rabatt å hente enn å bruke noen kort.Eller så kombinerer man det med et kort, og sparer ennå mer Selv har jeg bunkeroil kort, der man betaler den 15. neste mnd. Sparer rundt 1 kr literen (varierer) + at de ligger ca 50 øre under konkurrentene i pris. Betalingen skjer via efaktura. Jeg får varsel, logger inn på mobilbanken, ser at antall fyllinger og beløp stemmer, og klikker godkjenn.
Anbefalte innlegg