Diiesel Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Yess, her har dere altså svaret: Alle biler var bedre før, men akkurat de to jeg har nå må sies å være de absolutt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Værsegod, litt steinbra steinhardt bråk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 20140301_193555.jpg Nå har det nyeste blekket grodd seg ferdig. Ble bra synes jeg! For å være helt ærlig, jeg synes den ser rimelig amatørmessig ut. Jeg er vel så langt unna ekspert i dette emnet som man kommer, men den ser bare urund ut, minuttviseren er bøyd?! og skyggelegginga generelt virker litt hipp som happ. Du var jo supernøye mht lakkering av Passaten. Vanskelig å skjønne hvorfor du er fornøyd med dette verket, dette må du jo bære med deg livet ut og. That's why I dont have friends. Damn honesty! wicky124 og flonoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Yess, her har dere altså svaret: Alle biler var bedre før, men akkurat de to jeg har nå må sies å være de absolutt beste Aprilia SX og hva mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Aprilia SX og hva mer? Var nå egentlig rettet mot Fredrik 90, men nå er jeg litt usikker på om du tolket det riktig og svarte meg ironisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Værsegod, litt steinbra steinhardt bråk Tommelopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Var nå egentlig rettet mot Fredrik 90, men nå er jeg litt usikker på om du tolket det riktig og svarte meg ironisk? Var ikke noe ironisk i posten min, jeg trodde du mente deg Meeen, hadde en mistanke om at det var han du tenkte på, ja Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 For å være helt ærlig, jeg synes den ser rimelig amatørmessig ut. Jeg er vel så langt unna ekspert i dette emnet som man kommer, men den ser bare urund ut, minuttviseren er bøyd?! og skyggelegginga generelt virker litt hipp som happ. Du var jo supernøye mht lakkering av Passaten. Vanskelig å skjønne hvorfor du er fornøyd med dette verket, dette må du jo bære med deg livet ut og. That's why I dont have friends. Damn honesty! Såfremt det ikke var meningen at den skulle være sånn ? Tattoveringer er kunst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg er for opptatt av symmetri til å forstå kunst. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg er for opptatt av symmetri til å forstå kunst. da er vi 2 nyere vag biler irriterer meg grønn med lite speil på ene siden og stort på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Når du sitter i familieselskap og kara med gant-genser presenterer Turtle wax som verdens beste bilpleieprodukter. fish, Shattered, M|Fjeld og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Haha, hadde det sånn i mercetia og! MR2'en min hadde luftinntak på ene sida, det var også sykt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 For å være helt ærlig, jeg synes den ser rimelig amatørmessig ut. Jeg er vel så langt unna ekspert i dette emnet som man kommer, men den ser bare urund ut, minuttviseren er bøyd?! og skyggelegginga generelt virker litt hipp som happ. Du var jo supernøye mht lakkering av Passaten. Vanskelig å skjønne hvorfor du er fornøyd med dette verket, dette må du jo bære med deg livet ut og. That's why I dont have friends. Damn honesty! Hehe.. Er ikke urund, er bare håpløst å holde armen helt rett. Er på underarmen, så huden vrir seg jo litt her som man sikkert vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Det er grunnen til at jeg aldri kan tattovere meg Har sett litt på Miami Ink da, liker ikke Kat som person men hun er rå med gønnern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Irriterer meg over garasjen i heimen av nettopp den grunn, har en dør på ene siden av porten, som ikke blir brukt en gang.. Ødelegger symmetrien helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg