Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

attachicon.gif20140301_193555.jpg

Nå har det nyeste blekket grodd seg ferdig. Ble bra synes jeg! :)

 

For å være helt ærlig, jeg synes den ser rimelig amatørmessig ut. Jeg er vel så langt unna ekspert i dette emnet som man kommer, men den ser bare urund ut, minuttviseren er bøyd?! og skyggelegginga generelt virker litt hipp som happ.

 

Du var jo supernøye mht lakkering av Passaten. Vanskelig å skjønne hvorfor du er fornøyd med dette verket, dette må du jo bære med deg livet ut og.

 

That's why I dont have friends. Damn honesty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå egentlig rettet mot Fredrik 90, men nå er jeg litt usikker på om du tolket det riktig og svarte meg ironisk? :P

Var ikke noe ironisk i posten min, jeg trodde du mente deg :lol:

 

Meeen, hadde en mistanke om at det var han du tenkte på, ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, jeg synes den ser rimelig amatørmessig ut. Jeg er vel så langt unna ekspert i dette emnet som man kommer, men den ser bare urund ut, minuttviseren er bøyd?! og skyggelegginga generelt virker litt hipp som happ.

 

Du var jo supernøye mht lakkering av Passaten. Vanskelig å skjønne hvorfor du er fornøyd med dette verket, dette må du jo bære med deg livet ut og.

 

That's why I dont have friends. Damn honesty!

Såfremt det ikke var meningen at den skulle være sånn ? Tattoveringer er kunst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, jeg synes den ser rimelig amatørmessig ut. Jeg er vel så langt unna ekspert i dette emnet som man kommer, men den ser bare urund ut, minuttviseren er bøyd?! og skyggelegginga generelt virker litt hipp som happ.

Du var jo supernøye mht lakkering av Passaten. Vanskelig å skjønne hvorfor du er fornøyd med dette verket, dette må du jo bære med deg livet ut og.

That's why I dont have friends. Damn honesty!

Hehe.. Er ikke urund, er bare håpløst å holde armen helt rett. Er på underarmen, så huden vrir seg jo litt her som man sikkert vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...