Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

420d leveres i 163hk (nedtunet versjon) og 420d med 184hk. Begge er bilene er helt identiske, jeg tror det kun er software-sperre. Så ved chipping/tuning, vil man få likt med hester eller vil den med 184hk få mer? Ser ut som det er dårlig respons på "dieselmotorer-tråden" til TRF, kanskje noen av dere kan det? 

 

..en annen ting, ville dere vurdert 420i med 184hk? Nesten samme pris på 420i 184hk og 420d 163hk.. Det eneste negative jeg kan se er forbruket (er oppgitt til 0.6 ved blanding, men forbruket er sikkert mer enn det) og momentet (270 nm kontra 380 nm).

 

Vanskelig valg :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg kan se så står det at den er testet, gikk fint.

Og at disse delene ikke følger med

 

- Uden boks/luftmassemåler.

-Servopumpe.

-Generator.

-Svinghjul.

-Starter.

-Venstre motorophæng.

Send de en mail og spør om du er i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg kan se så står det at den er testet, gikk fint.

Og at disse delene ikke følger med

 

- Uden boks/luftmassemåler.

-Servopumpe.

-Generator.

-Svinghjul.

-Starter.

-Venstre motorophæng.

Send de en mail og spør om du er i tvil.

Har tenkt å sette den i min 320i e36 1992 vanos bil så må jeg kjøpe ny boks/luftmassemåler.

-Servopumpe.

-Generator.

-Svinghjul.

-Starter.

-Venstre motorophæng

eller passer det på 325i også ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å sette den i min 320i e36 1992 vanos bil så må jeg kjøpe ny boks/luftmassemåler.

-Servopumpe.

-Generator.

-Svinghjul.

-Starter.

-Venstre motorophæng

eller passer det på 325i også ??

Det kan jeg nok ikke svare deg på, men vil tro det er billigere om du finner en komplett motor her inne på forumet eller på høggern.

Evt gjøre det fornuftige å kjøpe en 325 så slipper du evt styr med ombygging og godkjenning.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46832095&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg nok ikke svare deg på, men vil tro det er billigere om du finner en komplett motor her inne på forumet eller på høggern.

Evt gjøre det fornuftige å kjøpe en 325 så slipper du evt styr med ombygging og godkjenning.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46832095&searchclickthrough=true

Ja men forsikringa mi nå er 14k i året det koster faen meg 40k for meg i året for 325 aldri om jeg kan det så derfor setter jeg 325i i min 320i det finner de nok ikke ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

420d leveres i 163hk (nedtunet versjon) og 420d med 184hk. Begge er bilene er helt identiske, jeg tror det kun er software-sperre. Så ved chipping/tuning, vil man få likt med hester eller vil den med 184hk få mer? Ser ut som det er dårlig respons på "dieselmotorer-tråden" til TRF, kanskje noen av dere kan det?

..en annen ting, ville dere vurdert 420i med 184hk? Nesten samme pris på 420i 184hk og 420d 163hk.. Det eneste negative jeg kan se er forbruket (er oppgitt til 0.6 ved blanding, men forbruket er sikkert mer enn det) og momentet (270 nm kontra 380 nm).

Vanskelig valg :-k

BMWs originale tuning (som er det eneste man bør velge til en slik bil) gir samme effekt med begge motorene.

Personlig hadde jeg valgt 420i, da jeg rett og slett liker bensin bedre, men det er jo mer en smakssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men forsikringa mi nå er 14k i året det koster faen meg 40k for meg i året for 325 aldri om jeg kan det så derfor setter jeg 325i i min 320i det finner de nok ikke ut

 

Problemet med å kjøre ikke godkjent bygg kommer om du skulle krasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...