Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nye bremseskiver og evt bremseklosser bak.

Kan liksågodt skifte parkbrems også om den ikke er 100%

Og nytt bremserør.

2000kr og 3-4 timers arbeid? ;-)

Se ann hvilken type rust det er. Er det gravrust og dype porer i røret, så må man nok bytte, men er det kun lett overflaterust noen plasser (speselt mellom lokariskjerm og bensintank) kan man gjøre som jeg nettopp gjorde. Pussa røra helt blanke for rust, spraya på med Brunox, lot dette stå en dag, heisa opp igjen bilen og sprøyta samtlige bremserør med tectyl.

Jobber som mekaniker men jeg orka rett og slett ikke skifte røra da det kun var litt begynnende rust på åpne plasser. Klarte å få tanken litt ned, men så ingen rust på røra. Klarte å komme til og få behandla disse skikkelig også med brunox og tectyl.

BMW og bremserør kan være ganske fml-jobb å få ](*,) Ikke at det er noe stort problem, men gud enkelte ganger er det makk når de på død og liv må kveile røra opp under tank og diff og drit og lort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se folkens, jeg er gammel! 

 

$(KGrHqNHJCEE63(UQ+peBO4mfutLgQ~~60_12.J

 

Også bruke penger på sånt da gitt! Originalt utseende kjiiipe glass. Tror jeg må henge litt på Essoen i dag bare for å føle meg litt ung igjen :lol:

 

Kunne fått mine, mot at du hadde kommet og pelt de av selv :lol: Ønsker meg faceliftlykter, synes de originale er stygge :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra lokalavisa her;

Fra natt til lørdag kortvarig vestlig full eller sterk storm, først i sør. Lørdag ettermiddag minking til vestlig sterk kuling.

Ifølge Meteorologisk institutt er dette fase A som betyr at økt overvåkning og at fylkesberedskap er varslet. Fase A er steget før et eventuelt ekstremvær - som da blir fase B og får navn.

 

 

Greit å ha erfaring med å bo i utsatte områder, har drikkevarer til å overleve helga på plass  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at regnet som var planlagt i Bergen dreide bort, bare fordi jeg skulle ut og plaske med høy Audi i kveld. Så kom det bare 53mm av 110mm. Måtte kjøre sikksakk med coupeen, opp på fortau osv når jeg skulle hente mormor på flyplassen i oktober (73mm), så i dag skulle jeg ta hevn. Hehe

Dvs at Audien har ødelagt Bergen. Vinterbil=ingen vinter. Regnværsbil=ingen regn. Haha. Tror jeg må kalle den for finværsbil og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...