Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mottok en bot i dag, fra 8.sep 2012.

Utrolig kjipt å få bot nå, trodde jeg hadde sluppet unna.

De har sikkert lov, men har de egntlig det?

Har de virkelig lov til å gi bot 1 1/2 år etter jeg ble tatt?

Hva fikk du bot for? Høres jo ut som idioti dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplæring har nok mye å si ja, men om et kvinnfolk får et lite kurs i å stroppe en tilhenger mens hun er 17, og igrunn mest opptatt av å sjekke Facebook, er nok dette for lengst glemt den dagen hun er 25 og faktisk burde trengt dette.

Jojo, men dersom folk faktisk må ta hengerlappen for å kjøre med henger i det hele tatt, der de må bestå en teoretisk prøve, så må folk sette seg litt inn i stoffet, og vi unngår nok mye... Folk helt uten logisk tankegang vil nok stryke, og det er sikkert like greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det, men så blir det igjen kanskje litt voldsomt å måtte ut med tusenvis for BE om man frakter en liten henger en gang og to i året.

 

Det som kanskje kunne vært noe, er om B96 eller hva det enn heter ("hengerlappen light"), hadde blitt obligatorisk, den er jo verken dyr eller avansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk du bot for? Høres jo ut som idioti dette...

Mistet et framhjul på motorvegen, kl 10 på kvelden på vei hjem fra gatebil.

Heldigvis så var det midtdeler, og ingen biler forran eller bak.

Hadde egentlig håpet denne episoden var borte, men nei da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet et framhjul på motorvegen, kl 10 på kvelden på vei hjem fra gatebil.

Heldigvis så var det midtdeler, og ingen biler forran eller bak.

Hadde egentlig håpet denne episoden var borte, men nei da!

For man bot for å miste framhjul ?

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på spacere, med kaaaanskje litt for korte hjulbolter.

Skulle bråbremse for å spøke når jeg lå i 100km/t.

Og da fløy hjulet av.

Ville ikke si at jeg hadde spacere osv, så jeg sa det at jeg hadde vært av med hjulet tidligere på dagen( hadde det også, siden jeg hadde vært på svenskefergja, og måtte senje bilen når jeg kom til land )

Da spørte hu politidama om jeg hadde husket å etterstramme hjulboltene, og jeg svarte da nei.

Da ropte hun ut at det var feilen/grunnen, og at jeg ville få et forelegg på dette pga uaksom kjøring.

Å først NÅ får jeg bota. Hadde aldri trudd dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mister du fremhjulet på motorveien synest jeg du skal være glad du slapp fra det med livet, men det er jo meg :)

 

Når du får bota er jo litt urelevant, dersom man kjøper noe på nettet og selger ikke sender regning før ett år etter er jo man verken fattigere eller rikere. Greit nok at dem kanskje er noen rotekopper, men det forandrer jo ikke hva som skjedde og hva sanksjonen ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke tar helt feil kan ikke saken regnes som foreldet før det har gått minst 2 år, muligens enda mer. 

 

Pussig sak dette, tror dessverre ikke du kommer noen vei med å protestere. Hva kom bota på forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...