Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har en kamerat som kjørte bak en lastebil med småstein på planet, så datt noe av steinen av og dabbet i bakken og traff ruta og panseret på bilen til kameraten min.

Han noterte seg regnr, og vet hvem sjåføren var og hvilket firma kjøretøyet tilhørte.

 

Er det sjangs for at skylden kommer på sjåføren av lastebilen hvis det skrives skademelding?

Steinsprut i ruta og panser/fanger.

 

Hva bør han gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat som kjørte bak en lastebil med småstein på planet, så datt noe av steinen av og dabbet i bakken og traff ruta og panseret på bilen til kameraten min.

Han noterte seg regnr, og vet hvem sjåføren var og hvilket firma kjøretøyet tilhørte.

 

Er det sjangs for at skylden kommer på sjåføren av lastebilen hvis det skrives skademelding?

Steinsprut i ruta og panser/fanger.

 

Hva bør han gjøre?

 

Her er det to forskjellige utfall:

 

1. Bilen kjørte med for dårlig sikret last, og skylden ligger hos han.

2. Du kjørte for nært og har deg selv å takke.

 

Dog, om det ramler last fra lasteplanet, så er jeg 99% sikker på at dette vil havne på lastebilen. All last skal være sikret, punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat som kjørte bak en lastebil med småstein på planet, så datt noe av steinen av og dabbet i bakken og traff ruta og panseret på bilen til kameraten min.

Han noterte seg regnr, og vet hvem sjåføren var og hvilket firma kjøretøyet tilhørte.

 

Er det sjangs for at skylden kommer på sjåføren av lastebilen hvis det skrives skademelding?

Steinsprut i ruta og panser/fanger.

 

Hva bør han gjøre?

 

Det pleier å ende hos sjåfør/selskap når sånne ting skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor ille jeg syns flekker generelt i bilen er, så er det mulig jeg hadde Kvelda litt der.

Snakk om hjerteinfarkt-grunn til tusen.

Se pappa jeg stylet bilen din jega :D

Husker eg tegna med ett uhell på baksiden av førersete til far min(en rød liten strek). Var alltid livredd for at han skulle merke det. Den dagen bilen ble solgt, da kunne eg slappe av ! :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...