fish Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Er det normalt å ta parkeringsavgift for moped/mc? Hvor skal dem "legge" parkeringslappen? http://www.ta.no/nyheter/grenland/article7229951.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Billigste måte å frakte bil fra Østlandet til nordnorge?autolinkSkrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Så er det avgjort at det danske vejdirektoratet ikke er ansvarlig for evt. skader på biler/bilutstyr som en følge av dårlig vedlikeholdte motorveier (inkl. påkjøringsfelter). Det har landsretten (lagmannsretten) avgjort idag. Dette betyr faktisk at ingen er erstatningsansvarlig hvis du eller jeg skulle være så uheldige å f.eks kjøre ned i et hull på de danske motorveiene. You Have Been Warned!... http://jyllands-posten.dk/indland/trafik/ECE6560801/vejdirektoratet-skal-ikke-erstatte-hul-skader/ Forenede Danske Motorejere (FDM) i den aktuelle artikkelen er danskene pendant til NAF. Samme som i det ganske land Norge AS det. Avgjort av en høyesterettsdom for en del år siden. Eneste mulighet for å få erstatning er om det er veiarbeid som er umerket eller ikke forsvarlig merket. Det er rimelig feigt gjort igrunn. Her betaler vi massevis av penger for å få bruke veinettet, men vi må ta til takke med u-lands veistandard. Veistrekket fra hovedveien og hjem på ca 1,5km er en gammal kjerrevei som kun er gruset. Aldri preparert på noe vis, de bare dumper litt grus nå og da. Den er stort sett full av hull og dype spor, og regelrett tar livet av understellet på biler.. Ingen kompensasjon å få for det. Den skulle renoveres i 2013, antagelig inngår asfalt i det, men det ble aldri noe av. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Hvor gammel er denne Fredrik 90 ? 90 år, såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Ikke skilt på bilen..Prøveskilt er vell perfekt da, viss bilen er i kjørbar stand..Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=47225687&ov=m Tlf hass har ikke lagt stille siden 18:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 90 år, såklart! Vittig eller? de fleste oppegående regner jeg med tolker "90" i nick navnet som fødeåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Skulle montere senkefjærer, da fant jeg ut at ytre og indre endeledd måtte byttes, og stabstagene, demperene, klossene, skivene osv. Det positive er at bilen blir i ganske god stand etter hvert da Noen som har bytta dempere fremme på e34 før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Vittig eller? de fleste oppegående regner jeg med tolker "90" i nick navnet som fødeåret Hehe, trodde faktisk det kom av at du har e90... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Vittig eller? de fleste oppegående regner jeg med tolker "90" i nick navnet som fødeåret Jepp, var det som var meninga Trodde du skjønte det, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Noen som har testa Bilxtra sine egne vindusviskere? Any good? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Nullføre over Røldal/vågsli idag.. Kjempe føre Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Problemo! : e39... speedo, tripteller, turteller, klokke (på radio), tempføler og tankføler funker ikke! Samt pører til tåkelys, osv. I dachen men bakgrunnslys funger :/ Hwat to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Nytern: stille fra snappen din i det siste Ahh, så skjønt at du har merka det! Har skrudd litt E39 i det siste, ellers har jeg bare nerda på Facebook! Måtte bli 2014 før jeg testa dette svineriet Snappinga er herved gjenopptatt! Har forresten satt pris på de jeg har fått, rent bortsett fra at E39'en din ser så syyyyyyyykt bra ut i forhold til min. Det er trist fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Hehe, trodde faktisk det kom av at du har e90... Hehe, nei var nok ikke derfor men det passer jo bra når du sier det. Når jeg laga konto her så hadde jeg VW Passat, første bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg