Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ahh, så skjønt at du har merka det! :love: Har skrudd litt E39 i det siste, ellers har jeg bare nerda på Facebook! Måtte bli 2014 før jeg testa dette svineriet ;-)

Snappinga er herved gjenopptatt! Har forresten satt pris på de jeg har fått, rent bortsett fra at E39'en din ser så syyyyyyyykt bra ut i forhold til min. Det er trist 8-[

Hehe :) det meste tar seg bra ut på dårlige mobilbilder ;) ser frem til flere snaps! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, så skjønt at du har merka det!  :love:  Har skrudd litt E39 i det siste, ellers har jeg bare nerda på Facebook! Måtte bli 2014 før jeg testa dette svineriet ;-)

Snappinga er herved gjenopptatt! Har forresten satt pris på de jeg har fått, rent bortsett fra at E39'en din ser så syyyyyyyykt bra ut i forhold til min. Det er trist  8-[

 

Ha! Fant deg på Facebook, Mr. Joint Strike Fighter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter bakoverlent med fronten mot høyre. Venstre fot er "halen", høyre fot danner venstre vinge (kneskålen er "skulderen" til papegøyen), hennes venstre arm er bakhodet, den høyre er magen. Hodet er hodet, halvparten er malt hvitt. Easy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat vært og sett Fast and Furio.. Unnskyld, Need for speed! TEITESTE filmen jeg har sett, tror jeg. Star Wars er mer realistisk!

Det beste med filmen var lydene, so niiice

Skal sees, fant den ikke på bukta :( Har null forventninger til den. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bruker tapatalk her? Er alle topicene dere deltar i forsvunnet fra "participated"???

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Alt er borte...Meget irriterende ja! Godt bimmeren er i orden :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...