Halvor_nor Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Ahh, så skjønt at du har merka det! Har skrudd litt E39 i det siste, ellers har jeg bare nerda på Facebook! Måtte bli 2014 før jeg testa dette svineriet Snappinga er herved gjenopptatt! Har forresten satt pris på de jeg har fått, rent bortsett fra at E39'en din ser så syyyyyyyykt bra ut i forhold til min. Det er trist Hehe det meste tar seg bra ut på dårlige mobilbilder ser frem til flere snaps! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Jeg er sikker på at du er en kjekkas i virkeligheten og, Halvor_nor! :D Takk det samme! Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Noen som bruker tapatalk her? Er alle topicene dere deltar i forsvunnet fra "participated"??? Sent from my iPad using Tapatalk HD Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Ahh, så skjønt at du har merka det! Har skrudd litt E39 i det siste, ellers har jeg bare nerda på Facebook! Måtte bli 2014 før jeg testa dette svineriet Snappinga er herved gjenopptatt! Har forresten satt pris på de jeg har fått, rent bortsett fra at E39'en din ser så syyyyyyyykt bra ut i forhold til min. Det er trist Ha! Fant deg på Facebook, Mr. Joint Strike Fighter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Ha! Fant deg på Facebook, Mr. Joint Strike Fighter... Haha, jeg er imponert! En ære å være fisebokvenn med deg, fishmaster fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Jeg er sikker på at du er en kjekkas i virkeligheten og, Halvor_nor! :D Takk det samme! Hahahahha! Made my day <3 Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Noen som bruker tapatalk her? Er alle topicene dere deltar i forsvunnet fra "participated"??? Sent from my iPad using Tapatalk HD Yep... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Akkurat vært og sett Fast and Furio.. Unnskyld, Need for speed! TEITESTE filmen jeg har sett, tror jeg. Star Wars er mer realistisk! Det beste med filmen var lydene, so niiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Yep...Sykt irriterendes...Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Ser du dama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Ser du dama? Nå tror jeg det er lenge siden du har fått pels på knaggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Hun sitter bakoverlent med fronten mot høyre. Venstre fot er "halen", høyre fot danner venstre vinge (kneskålen er "skulderen" til papegøyen), hennes venstre arm er bakhodet, den høyre er magen. Hodet er hodet, halvparten er malt hvitt. Easy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Akkurat vært og sett Fast and Furio.. Unnskyld, Need for speed! TEITESTE filmen jeg har sett, tror jeg. Star Wars er mer realistisk! Det beste med filmen var lydene, so niiice Skal sees, fant den ikke på bukta Har null forventninger til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Noen som bruker tapatalk her? Er alle topicene dere deltar i forsvunnet fra "participated"??? Sent from my iPad using Tapatalk HD Alt er borte...Meget irriterende ja! Godt bimmeren er i orden Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg