Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Alt er borte...Meget irriterende ja! Godt bimmeren er i orden :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

Du skjønner vel sikkert også at folkene bak dette forumet helt sikkert er de første til å beklage situasjonen. Ingen som drifter et forum etc. ønsker at data skal gå tapt, men noen ganger skjer dette dessverre og da er slike kommentarer som din rimelig meningsløse... :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i kø på selvvasken på skøyen. Sitter å ser på en mann med sin Audi a4 (ca 2004) modell bruke svamp og bøtte med såpe og gnir svampen på bilen og bøtte uten gritguard, Oh ja, han tar det ikke ovenifra og jobber seg nedover.bilen, her er det litt nede og litt oppe også om og om igjen, hahaha huff

Edit: nå svampa han felgene, og gikk tilbake til å svampe bilen igjen XD

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gritguard bruker jeg også, sammen med vaskehanske. Føles bedre enn svamp akkurat det :)! Det verste synes jeg er å tørke bilen, der skal jeg finne en egnet løvblåser som helst går på batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om F10 kunne leveres med krom lister rundt vinduene sammen med M-sport. Eller var det kun Shadowline som var å få i kombinasjon med M-Sport? :)

Ja, du kan få kromlister og m-sport. Vil du ha det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å søke litt der også, men fant bare lave biler med 11" felger og greier...

Vet du tilfeldigvis hvilken ET det er på orginale 20" til f30?

Orginale 20" til F3x har samme innpress som 19" felgene.

20x8 ET36 og 20x8.5 ET47.  :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svamp kan lage mindre riper enn vAskemitt. Og gritguard er oppskrytt, bilen skal jo vere tilnærmet ren før man setter igang med svamp

 

 

Gritguard bruker jeg også, sammen med vaskehanske. Føles bedre enn svamp akkurat det :)! Det verste synes jeg er å tørke bilen, der skal jeg finne en egnet løvblåser som helst går på batteri.

Hvis man ikke bruker gritguard burde man ihvertfall bruke et "2 bøtters system" Ellers vil man jo få skittent vann veldig fort (ja bilen burde være veldig ren før man begynner) men det var ikke bilen til denne karen her x) Det værste var at den svampen ble brukt til nedre del av bil så øvre. Videre gikk dem på gulvmattene og felgene før på bilen igjen!!!

 

Det er mangel på bilvbask-kunnskaper det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like gøy å sitte å se på andre vaske xD

Hvertfall når de bruker den børsten overalt på bilen og felgene for så ta bilen igjen :lol: spyler ikke av bilen først heller. Må være så mye riper på de bila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å selge bil er noe av det mest slitsomme som finnes...

 

 

å? no its not...elsker å selge bil..som regel blir jeg kvitt bilene jeg selger innen 3 dager...og som regel for den prisen jeg vil selge dem for :)

 

Ikke fått solgt Hondaen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus E30, on 15 Mar 2014 - 16:04, said:

Alltid like gøy å sitte å se på andre vaske xD

Hvertfall når de bruker den børsten overalt på bilen og felgene for så ta bilen igjen :lol: spyler ikke av bilen først heller. Må være så mye riper på de bila.

 

Det fine er at de tror de berger lakken ved å ta felgene sist, uten å ofre en tanke til at forrige person som brukte børste på bilen sannsynligvis tenkte det samme..  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...