janerik171187 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 bare hente om noen skulle trenge http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47240071&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 da var golfen til salgs : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47240089&searchclickthrough=true Noe jeg burde endre på i annonsen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Bilde av interiør og motorrom kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Å selge bil er noe av det mest slitsomme som finnes... Helt enig! Jeg har hatt 325en til salgs siden før jul og har ikke fått annet enn noen få Mail på den, alle er de skeptiske til høy kilometerstand (132 000 km) og manuell. Nå går den snart i innbytte Ja, du kan få kromlister og m-sport. Vil du ha det da? Takk for svar. Jeg vil helst ha M-Sport i kombinasjon med Shadowline men å finne F10 i Tyskland med M-sport er som å finne nåla i høystakken, så da blir det å ettermontere M sport på en bil med eventuelt kromlister (som 80 prosen av alle F10 på bruktmarkedet har). Ville bare vite om de kom slik fra fabrikken, hadde følt det var litt jalla om det ikke var mulig å få og jeg likevel hadde hatt det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Bilde av interiør og motorrom kanskje? skal vaske interiør og ta bilder av det. Bilde av motorrom er kun for spesielt interesserte haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Helt enig! Jeg har hatt 325en til salgs siden før jul og har ikke fått annet enn noen få Mail på den, alle er de skeptiske til høy kilometerstand (132 000 km) og manuell. Nå går den snart i innbytte Helt håpløst og latterlig. 132K kilometer er ingenting for en E90 325d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Nån som har ei rå spotifyliste som æ kan bruke i drosja idag? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 skal vaske interiør og ta bilder av det. Bilde av motorrom er kun for spesielt interesserte haha Bruke ditt navn og ikke privat. Virker veldig utlending å skrive privat, jeg skyr sånne annonser. Da vil jeg heller at det står Abdullah om du heter det. Skulebollen, Diiesel og 316 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Bruke ditt navn og ikke privat. Virker veldig utlending å skrive privat, jeg skyr sånne annonser. Da vil jeg heller at det står Abdullah om du heter det. done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Du har hvertfall et navn jeg aldri har sett eller hørt før. Men har du dato og kanskje kvittering på når bremser ble byttet (gjerne km siden også)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Sitter i kø på selvvasken på skøyen. Sitter å ser på en mann med sin Audi a4 (ca 2004) modell bruke svamp og bøtte med såpe og gnir svampen på bilen og bøtte uten gritguard, Oh ja, han tar det ikke ovenifra og jobber seg nedover.bilen, her er det litt nede og litt oppe også om og om igjen, hahaha huff Edit: nå svampa han felgene, og gikk tilbake til å svampe bilen igjen XDSent from my C6903 using TapatalkVaska aldri med gritguard, fikk ikke riper av den grunn! Sand og grus synker til bunns allikevel nederste delen taes naturligvis tilslutt! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Jeg har heller ikke forstått meg på den gritguard-bølgen det har blitt i det siste. Skit synker. man skraper jo ikke vaskehansken i bunnen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Kan la vaskehansken ligge nedi bøtta uten å bil full av dritt mens du spylere av det du har vasket om man f.eks vasker halve bilen av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Henger den på kanten av bøtten jeg Skårholen og Markus E30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 BMW fails, lo godt, det skal jeg innrømme https://www.youtube.com/watch?v=72KYU5ww29Q Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg