Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Å selge bil er noe av det mest slitsomme som finnes...

 

Helt enig! Jeg har hatt 325en til salgs siden før jul og har ikke fått annet enn noen få Mail på den, alle er de skeptiske til høy kilometerstand (132 000 km) og manuell. Nå går den snart i innbytte :(

Ja, du kan få kromlister og m-sport. Vil du ha det da?

Takk for svar. Jeg vil helst ha M-Sport i kombinasjon med Shadowline men å finne F10 i Tyskland med M-sport er som å finne nåla i høystakken, så da blir det å ettermontere M sport på en bil med eventuelt kromlister (som 80 prosen av alle F10 på bruktmarkedet har). Ville bare vite om de kom slik fra fabrikken, hadde følt det var litt jalla om det ikke var mulig å få og jeg likevel hadde hatt det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Helt enig! Jeg har hatt 325en til salgs siden før jul og har ikke fått annet enn noen få Mail på den, alle er de skeptiske til høy kilometerstand (132 000 km) og manuell. Nå går den snart i innbytte :(

 

Helt håpløst og latterlig. 132K kilometer er ingenting for en E90 325d... :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i kø på selvvasken på skøyen. Sitter å ser på en mann med sin Audi a4 (ca 2004) modell bruke svamp og bøtte med såpe og gnir svampen på bilen og bøtte uten gritguard, Oh ja, han tar det ikke ovenifra og jobber seg nedover.bilen, her er det litt nede og litt oppe også om og om igjen, hahaha huff Edit: nå svampa han felgene, og gikk tilbake til å svampe bilen igjen XDSent from my C6903 using Tapatalk

Vaska aldri med gritguard, fikk ikke riper av den grunn! Sand og grus synker til bunns allikevel :P nederste delen taes naturligvis tilslutt!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...