Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Helt håpløst og latterlig. 132K kilometer er ingenting for en E90 325d... Ja jeg synes det er litt på styr ja, bilen er jo fortsatt som ny å kjøre. Tight og fin i understellet og eneste som egentelig vitner om litt "lang" kilometerstand er noe steinsprut på panseret hvilket er normalt ved denne kilometerstand Hjelper helt klart å være pedantisk i bilholdet Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 BMW fails, lo godt, det skal jeg innrømme https://www.youtube.com/watch?v=72KYU5ww29Q 01:14 "åh, korva" hahahahahahahahah M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 01:14 "åh, korva" hahahahahahahahah 0:30 stakkars bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Henger den på kanten av bøtten jeg Ja går det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Kjempet rundt i drammen en halv time for å finne peppes nå, kommer vel aldri hjem inatt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Jeg har heller ikke forstått meg på den gritguard-bølgen det har blitt i det siste. Skit synker. man skraper jo ikke vaskehansken i bunnen heller... Poenget med gritguard er jo det at uansett hva som skjer så skal ikke hansken nå ned til bunnen. Jeg legger også hansken på kanten, men det hender jo at den bestemmer seg for å ta seg en dukkert også Vasker man med den samme bøtta skjer det nok skjelden, men når man skal dyppe hansken er det greit å ha den barrieren så man som nevnt ikke skraper bort i bunnen, for da snakker vi jo sandpapir og ikke vaskehanske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 er det normalt å være støl ennå i låra når jeg trente torsdag kveld ? skjønner ikke at folk gidder trene om det er sånn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Er bare sånn de første gangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Det går seg til etter en stund, tren en mnd til så blir du ikke støl lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 håper det, føler meg som en gammal kæll når jeg går ned trapper eller setter meg inn/ut av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Jeg tok sånne "squats" vs brodern (den som tok mest vant). Jeg er herlig utrent og det var det absolutt støleste jeg har vært i mitt liv. Jeg klarte ikke å gå fremover med mer enn halv skritt av gangen i flere dager og trodde på helt alvor at jeg hadde ødelagt noe i kroppen lol Jeg vant btw, lite vekt vs. brodern som har mer styrke men også mer å bære på Vi tok ca 150. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Deilig å bruke muskler du aldri har brukt før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Nån som har ei rå spotifyliste som æ kan bruke i drosja idag? :smile: Sjekk signaturen min, siste 100 sangene er relativt nye. Alt annet er godt og blandet Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Deilig å bruke muskler du aldri har brukt før? Ja, hehe Fin måte å oppdage muskler man ikke visste man hadde, btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 vær forsiktig med beintrening, greide å få lyskestrekk forrige uke og det var et rent helvete. Var så vondt at jeg nesten gråt jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg