Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Helt håpløst og latterlig. 132K kilometer er ingenting for en E90 325d... :???:

Ja jeg synes det er litt på styr ja, bilen er jo fortsatt som ny å kjøre. Tight og fin i understellet og eneste som egentelig vitner om litt "lang" kilometerstand er noe steinsprut på panseret hvilket er normalt ved denne kilometerstand :)

Hjelper helt klart å være pedantisk i bilholdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke forstått meg på den gritguard-bølgen det har blitt i det siste. Skit synker. man skraper jo ikke vaskehansken i bunnen heller...

 

Poenget med gritguard er jo det at uansett hva som skjer så skal ikke hansken nå ned til bunnen. Jeg legger også hansken på kanten, men det hender jo at den bestemmer seg for å ta seg en dukkert også :) Vasker man med den samme bøtta skjer det nok skjelden, men når man skal dyppe hansken er det greit å ha den barrieren så man som nevnt ikke skraper bort i bunnen, for da snakker vi jo sandpapir og ikke vaskehanske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok sånne "squats" vs brodern (den som tok mest vant). Jeg er herlig utrent og det var det absolutt støleste jeg har vært i mitt liv. Jeg klarte ikke å gå fremover med mer enn halv skritt av gangen i flere dager og trodde på helt alvor at jeg hadde ødelagt noe i kroppen lol

 

Jeg vant btw, lite vekt vs. brodern som har mer styrke men også mer å bære på :D Vi tok ca 150.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær forsiktig med beintrening, greide å få lyskestrekk forrige uke og det var et rent helvete. Var så vondt at jeg nesten gråt jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...