Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Halv pris på en jakke til 10 000,- er allikevel himla dyrt spør du meg! Men ser fornuften i det du sier ja :-P

Dunjakken min kosta 1200 kr elns på tilbud.. var gave da :-D

Eventuelt så er en KTM og Fox genser det dyreste klesplage eg har kjøpt ! 900 kr.. :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke meg noe å bruke litt penger på klær, kjekt å kle seg skikkelig syns nå jeg :)

 

Kjøpt et par diesel bukser i det siste, ligger vell på rundt 1000-1300,- buksa.

 

Sko og pleier koste rundt tusenlappen paret.

 

Skjorter og ligger vell litt over tusenlappen somregel(til byn osv)

 

Dyreste plagget må vell være Moods dressen jeg fikk til jul :P Fikk den så var ikke spesielt dyrt for meg sånn personlig.

 

Kjøpte Nixon 51-30 klokke til meg selv til jul da, er vell noe av det dyrere jeg har kjøpt av sånt. Er ikke direkte plagg, men er jo bare pyntegjenstand :P Kan ha den lenge så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser handler jeg kvalitet(12-1800 kr paret),gensere kan bli alt fra dressmann til Jean Paul) men dress og dress sko skal være top notch!

Jeg kjøper vel klær en gang i året, så da tyder det jo på at ting holder.

Bruker langt mer penger på huset/bilen enn på meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv pris på en jakke til 10 000,- er allikevel himla dyrt spør du meg! Men ser fornuften i det du sier ja :-P

 

Noen betaler dyrt for stil/mote, jeg er veldig opptatt av funksjon, samtidig bruker jeg mer ting jeg er ekstra fornøyd med/glad i. 

Jeg tar den på meg og vet jeg ikke kommer til å fryse :)

 

 Dunjakka kan henges på ryggen som en slags "ryggesekk"(Det finnes reimer som på en ryggesekk inne i jakka som man trer armene inn i når man tar den på seg) dersom man skulle bli litt for varm :P Dette gjør jeg hele tiden egentlig(kollektivtransport, kjøpesentre etc.).. Bare ute man går med den ordentlig på seg, lukker man glidelåsen, da skal det være kaldere enn -5 grader :P

 

cbea0ad0e6befa75990e58561dd7b7ae.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folk er forskjellige! Men blir litt teit når man betaler for merke... feks.. leste om en kjendis som selgte en helt svart t-skjorte til designer pris. Eneste som skilte seg ut var vell at navne stod på den lappen i nakken.. Den tskjorta solgte ganske bra, visst nok :-D

Såg ganske handy ut den dun jakka ja. Passer perfekt til skiturer og slikt tenke eg!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folk er forskjellige! Men blir litt teit når man betaler for merke... feks.. leste om en kjendis som selgte en helt svart t-skjorte til designer pris. Eneste som skilte seg ut var vell at navne stod på den lappen i nakken.. Den tskjorta solgte ganske bra, visst nok :grin:

Såg ganske handy ut den dun jakka ja. Passer perfekt til skiturer og slikt tenke eg!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Leste en tid tilbake om fire gutter på 13-15 som kledde seg likt (alle var pappagutter med Canada goose osv) bare for å være kule... æsj...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne hva du mener. Flertallet med slike sko er nok nettopp de som går i joggedress og trives med nav?

Men jeg bruker slike sko, selv når jeg sitter i møter med kunder og ledelsen i firmaet jeg jobber i.

Hva jeg har på beina bør ikke interessere noen andre enn meg selv, med mindre det er dresskode.

Hva bruker du personlig da? Bare for å høre hva andre mener er riktig å bruke :)

 

 

Regner med du ikke jobber i "dresscode" bransjen?  Jeg bruker alt mulig rart som funker..Som regel jeans, boots og en T-skjorte (blir veldig fort varm) eller skjorte... Men jeg er litt over snittet glad i å følge "mote" ...Ikke den moten som presenteres i media, men den som følges i omgangskretsen min...  Men jeg kan fint dasse rundt i joggebukse og svære vintersko/joggesko... Kler meg etter hva jeg skal den dagen.. Kona klager på at jeg ikke er bra nok kledd... men så har hun en mer fancy jobb enn meg så er nok derfor hun klager :P

 

Min lille datter på 1år er nok mer "Motebevisst" enn det jeg er...hun har veldig mye dyre merkeklær...Mye siden hun har en den onkler og tanter som gir henne alt fra Burberry til Polo til LV klær/sko etc...

 

Sånn ser jeg iallefall ut når jeg skal ut og gå tur med vogna på sommern :P River Island sko fra London, billig jeans fra Bertoni, Tommy Hilfiger skjorte og Nixon klokke... En fin blanding av billigklær og litt merkeklær.

 

post-42422-0-21909200-1395013323_thumb.j

 

Også har du lille Inaya..Uggs sko, Tommy bukse, Ralph Lauren jakke

post-42422-0-32160700-1395013573_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser jeg iallefall ut når jeg skal ut og gå tur med vogna på sommern :P River Island sko fra London, billig jeans fra Bertoni, Tommy Hilfiger skjorte og Nixon klokke... En fin blanding av billigklær og litt merkeklær.

"En dag, dattera mi, skal den kebabsjappa bli din"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...