Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn... Da har man fikset alle delene som skulle til for å gjøre CRXen super teknisk sett! Bare et par ukers venting for mottak av deler og montering nå + service, så har jeg en kanongod sommermorobil :) Skal definitivt på min første banedag og se om jeg blir hekta, slik alle sier at man blir (og det er forsåvidt greit, vil jo ha en bil klar til akkurat det ;))

 

Et par måneder til så selges E30 cab'en for å få god pris (skal kose meg litt mer med den), blir nok nødt til å gjøre et fornuftig (kjedelig) bruksbilkjøp etter det, men det er også helt allright, pga. overnevnte...  :)

 

Good times!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å beholde den som helgebil inntil videre, uten å tenke på salg :) Får bare idiotiske bud hver gang den legges ut til salgs, for de få kronene er det bedre å beholde den til rusta/herjing/EU-godkjenning tar den med til graven, uten tvil.

Det er sikkert ikke mange som ser verdien av disse bilene, men under 50.000 kr er det lite annet, bortsett fra MX-5 og MR2, som tilbyr en like "ren" kjøreopplevelse og driftsikker eierskap.

Helt ubrukelig om vinteren dog, så en "sesongpartner" til den for neste vinter kunne jeg tenkt meg. Mer spesifikt en Mazda 323 GTX! Bruke CRXen som lekebil om sommeren og GTXen som lekebil om vinteren.

Disse to pluss en komfortabel automat-BMW, da vil jeg være langsiktig MEGET fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du ikke jobber i "dresscode" bransjen?  Jeg bruker alt mulig rart som funker..Som regel jeans, boots og en T-skjorte (blir veldig fort varm) eller skjorte... Men jeg er litt over snittet glad i å følge "mote" ...Ikke den moten som presenteres i media, men den som følges i omgangskretsen min...  Men jeg kan fint dasse rundt i joggebukse og svære vintersko/joggesko... Kler meg etter hva jeg skal den dagen.. Kona klager på at jeg ikke er bra nok kledd... men så har hun en mer fancy jobb enn meg så er nok derfor hun klager :P

 

Min lille datter på 1år er nok mer "Motebevisst" enn det jeg er...hun har veldig mye dyre merkeklær...Mye siden hun har en den onkler og tanter som gir henne alt fra Burberry til Polo til LV klær/sko etc...

 

Sånn ser jeg iallefall ut når jeg skal ut og gå tur med vogna på sommern :P River Island sko fra London, billig jeans fra Bertoni, Tommy Hilfiger skjorte og Nixon klokke... En fin blanding av billigklær og litt merkeklær.

 

attachicon.gif998763_10153177068975045_1223923933_n.jpg

 

Også har du lille Inaya..Uggs sko, Tommy bukse, Ralph Lauren jakke

attachicon.gif1743548_10153923695520045_1836373236_n.jpg

Hvilken kebabsjappe i lillestrøm jobber du på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...