Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor får man sant ? Vanskelig ?

 

Gjelder en E36 318 is, tror den blir levert med lik bredde på alle felgene  ! 

 

bmw norge.

 

318is ble ikke levert med forskjellig dekkdimensjon, men e36 m3 ble.

 

Jeg fikk godkjent 7.5 + 8.5 - 225/45/17 - 245/40/17 på min 318is. Dette var derimot originale m3 felger med bmw delenummer, har du noen "kinafelger" tror jeg du kan se langt etter godkjenning, men du kan jo prøve :) 8.5 og 9.5 ble derimot ikke noen e36 levert med, så jeg hadde nok ikke lagt noe energi i det prosjektet der ivertfall. Enkleste er å skaffe lik dekdim, da er dem plutselig lovlige (felgdim er uvesentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Fredrik 90, jeg syns ikke bilen din var dyr. Men det ligger en blå en ute med lavere km til 30k mindre, jeg ville hvertfall sett på den før din hvis jeg skulle kjøpt bil i den prisklassen. Samtidig hadde jeg vel også valgt 320d med xdrive i stede for 325d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Fredrik 90, jeg syns ikke bilen din var dyr. Men det ligger en blå en ute med lavere km til 30k mindre, jeg ville hvertfall sett på den før din hvis jeg skulle kjøpt bil i den prisklassen. Samtidig hadde jeg vel også valgt 320d med xdrive i stede for 325d.

Denne du tenker på?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46860737&searchclickthrough=true

Billig den ja, billigste E90 325d på finn.no akkurat nå mens min er nest billigst ;) Som Wicky sier så er det hva man er ute etter, noen vil har firehjulstrekk mens andre vil ha noe som går bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå din er ryddigere enn den, både når det gjelder annonse og bil. Det eneste jeg "reagerer" på er at annonsen din sier 2007-modell og signaturen din sier 2008-modell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel snakk om når den er første gangs regga i papirer etc... Fredrik90 bare skryter på seg nyere bil..haha :P Som sagt... Jeg er usikker på om e90 ble levert som 330D? men kanskje folk heller går for den største dieselen når de først skal velge noe større enn 320D...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner med det er noe slik, refererte vel mest til diskusjonen som var i en annen tråd for en liten stund siden. :)

 

Man fikk e9x både som 330d og 335d. 335d finnes det en og annen av, men 330d er igrunn litt mer skjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så med når det gjelder 3serier lenger dessverre... finnes så mange forskjellige modeller...

 

Fikk invitasjon på førpremiere på 2serie Active Tourer...Lurer nesten på å dra opp dit og se..bare for morroskyld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heftige greier med billige e30'r for tia,

 

henta en 316 her idag, han hadde fått sikkert 60-70tlf iløpet av dagen,

 

prisen ble noe høyere enn annonsen og da,

 

og han tenkte egentlig å hugge bilen :P

 

ikke super stand men grei nok

 

illsint 316 med automat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne du tenker på?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46860737&searchclickthrough=true

Billig den ja, billigste E90 325d på finn.no akkurat nå mens min er nest billigst ;) Som Wicky sier så er det hva man er ute etter, noen vil har firehjulstrekk mens andre vil ha noe som går bedre :)

Der må jeg nok skuffe deg, er hele to stk som er billigere enn den der, samt enda en til før din igjen. 

 

heftige greier med billige e30'r for tia,

 

henta en 316 her idag, han hadde fått sikkert 60-70tlf iløpet av dagen,

 

prisen ble noe høyere enn annonsen og da,

 

og han tenkte egentlig å hugge bilen :P

 

ikke super stand men grei nok

 

illsint 316 med automat :P

Den i Haslum eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jeg på også, tenkte 316. Hadde den vært litt større altså 320 eller bedre så ok, men veldig grei pris. Ok vi prøver.. så litt til på annonsen såeh automat - aldri. 316 med automat, går jo dårligere enn lettsykkern min å da kan det få væra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg nok skuffe deg, er hele to stk som er billigere enn den der, samt enda en til før din igjen.

Nope! Den billigste er en E91 ;)

Edit: Siden i stad har det kommet ut en til, slik at min nå er tredj billigste E90 325d. Sjekket nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...