Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Søkte kjapt på 3 serie med over 190hk og nyere enn 2005.

Er bla en fin e90 325d med msport og masse utstyr til 229000,- og under er det en 2005 e46 til 199000,- unnsyld uttrykket men, hva faen ? Er og en til til samme pris.

325d e90 anyday !!!

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e46 330d er latterlig overprisa ja.

 

En kompis kjøpte nylig en som er gått 210 000 får 150k elns, Syns det er dyrt jeg vertfall. 

 

Lyst å handle 325d e90 selv nå. Om dem holder seg like bra som e46 330d har gjort, så tror ikke jeg det er så dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler litt på at e90 kommer til å holde seg like godt som e46, e46 er i mine øyne et spesielt eksempel :P

 

Siden det er så vanskelig å selge bil for tida, så vurderer jeg bare å beholde e90'en for å så montere senk og felger + litt div.. Har også lyst til å foreta en muffler delete (fjerning av lyddempern) for å få fram litt ekstra lyd, noen som vet hva det vil koste meg, sånn omtrentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler litt på at e90 kommer til å holde seg like godt som e46, e46 er i mine øyne et spesielt eksempel :P

 

E46 er ganske enkelt en veldig god og gjennomført bil som har et design som holder seg godt. I et entusiastperspektiv hjelper det at den også har bensinrekkeseksere over hele linjen samt at M3 variantene kanskje er BMW´s beste igjennom tidene. Dette er ikke dårlig av en bilmodell som etterhvert er 16 år gammel... sort of E30 revisited... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å selge min E46 siden i fjor egentlig. Det går bare ikke. Skulle ha vært litt mer med i svingende før jeg kjøpte en 318 coupe... Kanskje litt lettere solgt hvis motoren hadde matchet utseende. 

 

Får prøve igjen når solen titter fram tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den helt garantert. Men til tross for at jeg la den ut til 40 tusen var det lite napp. Men men. Kanskje dette blir mitt største tapsprosjekt so far :(

 

Må få solgt to biler og finne meg konebil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e90 virker for meg som mer solid bil enn e46, men den er jo ikke så gammel ennå da.

 

Men er imponert hvor godt den gamle 328i'n min holder seg.

 

3.0 dieselene går veldig bra og billig så frister å bytte, men bør egentlig ikke ha sprekere bil :P Og er mye kjekkere lyd og respons i 328i :)

 

Liker ikke å kjøre rundt i gammel bil heller egentlig, så plager meg litt å kjøre rundt i 98 modell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den helt garantert. Men til tross for at jeg la den ut til 40 tusen var det lite napp. Men men. Kanskje dette blir mitt største tapsprosjekt so far :(

 

Må få solgt to biler og finne meg konebil !

Prøvde å selge en E46 316 sedan i fjor sommer, la den først ut til 60. Ingen respons. 55, 50 og på 45 begynte folk å vise interesse. Hadde den vært strøken hadde den gått for den prisen, men fikk smørbrødliste på EU, så jeg sa til hu som kjøpte den at "du får den for 10 mindre hvis du henter med en gang". Gikk til slutt for 32500. :(

 

Skal sies at det var mange skambud, fikk bl.a. spørsmål om å bytte i en båt. :lol: Ble da kvitt den til slutt, var en problembil fra første uka jeg hadde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å selge en E46 316 sedan i fjor sommer, la den først ut til 60. Ingen respons. 55, 50 og på 45 begynte folk å vise interesse. Hadde den vært strøken hadde den gått for den prisen, men fikk smørbrødliste på EU, så jeg sa til hu som kjøpte den at "du får den for 10 mindre hvis du henter med en gang". Gikk til slutt for 32500. :(

 

Skal sies at det var mange skambud, fikk bl.a. spørsmål om å bytte i en båt. :lol: Ble da kvitt den til slutt, var en problembil fra første uka jeg hadde den.

60 var nå steike dyrt og da :P

 

Betalte 60 for min 328i som er bra utstyrt og var gått 160 000km :P September det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...