Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

da ble det brått en 02 touring :P

 

1600motor da så ikke noe freske greier :P

 

plukker den opp imorra :P

 

så nå blir det 4x e30, 1x 02, 1x e38 og en caddy på tunet mitt :P

Greit oppgradering fra den første bilen din, en hvit Saab 900 Turbo med vinrødt interiør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det brått en 02 touring :P

 

1600motor da så ikke noe freske greier :P

 

plukker den opp imorra :P

 

så nå blir det 4x e30, 1x 02, 1x e38 og en caddy på tunet mitt :P

Du har god plass hører jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange truckere innpå her eller? Er ikke det selv, men virker som at her er en del? 

Jobber i ett firma med diverse biler, hadde blant annet en T580 Topline før, som ble bytta ut med en FH16 750, veldig påkosta begge to, med 5 aksler :)

Busengdal Transport forøvrig...

Jeg jobber som lastebilsjåfør :) Begynte i ny jobb på mandag hos Gunnar Knusten og stortrives sålangt :) Arig yrke med varierte og spennende dager :)

 

Den gamle T580 til busengdal er rå, fin den nye Volvoen og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sesong 1 er døøøøøende kjedelig..med unntak av siste to episodene..så tar sesong 2 helt av..sesong 3 er stille...4 5 6 er kaos!!!

 

 

Den ligger klar til streaming på netflix med norsk tekst..er vel lovlig det?

Gidder ikke betale masse penger for noe ("79 kr er ikke mye, bla bla bla", stikk) som man heller kan låne gratis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som lastebilsjåfør :) Begynte i ny jobb på mandag hos Gunnar Knusten og stortrives sålangt :) Arig yrke med varierte og spennende dager :)

 

Den gamle T580 til busengdal er rå, fin den nye Volvoen og :)

 

Tøft med snutebil egentlig, fordi det ikke er så vanlig på veiene lengre :P Men hva som er penest? Kan kanskje diskuteres...

 

Man kan jo sammenligne : 

 

T580'n med 870'n bakpå : 

doc_83_11.JPG

 

Volvoen:

11408929685_eb5b2cd0c7_o.jpg

 

Det ble også handla noen normale 620'er også, men de er vell litt mindre spennende :P

579694_630611223668348_1179161936_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke betale masse penger for noe ("79 kr er ikke mye, bla bla bla", stikk) som man heller kan låne gratis ;)

 

 

Du må virkelig være fattig...spesielt med en slik tankegang... Netflix er GRATIS 1mnd..du klarer å se ferdig alle sesongene på en mnd... Deretter sier du bare opp netflix... Nedlasting fra kapteinsabeltann-bukta er vel ikke helt lovlig?

 

Jaja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på teorikurs idag, 1200,-

 

Resten av summene ser like ut, uten at jeg har gått inn for å sjekke. Koster penger, men er jo en investering som du har ut livet hvis du ikke er tulling :)

 

Livet ut er den som regel, spørsmålet er hvor lenge det er :P

 

Har igjen de to siste episodene av BreakingBad...tør ikke se de...er redd livet vil føles tomt når jeg ikke kan se den serien...

 

Livet føles tomt etter det. På de to siste episodene går man gjennom ca alle følelsene i spekteret.

 

Det er forferdelig bra hvis du ikke har sett du bare må jeg er veldig skeptisk til å se på ting serier osv men angrer aldri på breaking bad sinnsykt bra 

 

Anbefaler også litt tegnsetting. Just sayin'.

 

Så piloten, ikke overbevist :P Skal se resten, må bare laste det ned "lovlig" igjen.

 

Sesong 1 går småseigt, jeg slutta selv å se på serien etter første sesong. Så trengte jeg og dama noe å titte på, så jeg tenkte vi kunne starte på den siden den fikk så mye skryt. Og det blir bare helt psycho til slutt.

Vi satt oppe til midt på natta, så vi klarte å se de siste 5 episodene på rappen. Klarte ikke å stoppe..

 

Hmmm, har unormalt vondt i ryggen.. og generelt slapp! Har ikke tenkt over det. .

The Shield! Begynte nettopp å se på det igjen. Utrolig bra serie :smile:!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

The Shield er fett. Det er liksom The Wire, bare med lykkeligere utfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...