Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mye går 220n på? Muttern sin 320cdi bruker rundt 0,8 i gjennomsnitt på mila når man kjører 2 mil, kryper nedover mot 0,7 på langtur.

 

 

blanda kjøring går på 0,6 / 0,7.. langkjøring kryper det ned til 0,5 om man er veldig forsiktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skeptisk til BMW og høy kilometerstand før jeg kasta meg uti det og kjøpte E34en, angrer ikke ett sekund :) Den er godt vedlikeholdt av voksene eiere og bærer også preg av dette, interiøret har veldig lite bruks slitasje og bilen er tigth og fin å kjøre :) Eneste motoren trenger nå er en overgang på gummi slanger og en liten service på klimaanlegget. Bruker ikke olje heller, men den kan bruke litt vann med det mistenker jeg er relatert til kjøleslanger anno 1994 :P

 

 

Hadde du kjøpt den om den var kjørt 380tusen kilometer? Eller 580tusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal kjøre taxikjørt bil, har vell også hvor den har blitt kjørt mye å si?

Jeg personlig kunne aldri tenkt meg å kjøpe bil som har gått i Oslo sentrum, med mye småkjøring, tomgangskjøring, og generelt stor påkjenning på bilen.. 

Kjører selv taxi av og til her i Ålesundsområdet, og her er det vesentlig mer langkjøring :) Sjåførene her er også hovedsaklig middelaldrende ++ mannfolk som eier bilene sine selv, og tar derfor bedre vare på dem...

Det er også en helt annen kultur for slik kjøring her oppe, enn for eksempel i Oslo. Nesten utelukkende etniske nordmenn bak rattet, mindre antall taxier, og temmelig allright inntjening :) Er naturligvis ikke noe negativt med sjåfører med annen bakgrunn, ikke misforstå! Var bare for å vise forskjellen, for slikt er vell ikke normalen der nede?

 

 

Bare for å ha sagt det...Hadde aldri kjøpt en drosje som var kjørt av en somaler....rett og slett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...