Jordfræsar Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 "Hjemmebakt" på båten Mr. Lie? Jeje... vi har hatt nok regn nå. Torden og lyn er sjelden kost her men i år skjer alt! Heilt utruleg.
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 "hverdagsbrød" Fra Kløver Bakeriet.. Tror det er fra Trøndelag.. Der de hadde adresse i alle fall.
Jordfræsar Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 aaah det forklarer alt. Trønderne liker sånt! De er rare sånn sett...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 3. generasjon ML:http://www.evo.co.uk/news/evonews/26873 ... tures.html Syns 2. generasjon er awesome også, jeg. Jeg har aldri likt Mercedes-Benz ML. Den fineste og mest fornuftige 4x4 modellen Mercedes-Benz har bygget er Geländewagen Type 460 (altså den første utgaven). Denne modellen kalles for "engineer/explorer" modellen ettersom alt mekanisk utstyr på bilen opererer uten digital teknikk. Den beste er 300 GD Lang med en 5 sylindret rekkediesel på 2988 cm3. Motoren er uten turbo og yter 80 HK ved 4000 rpm og 172 Nm ved 2400 rpm. Topphastigheten er 130 Km/t og 0-100 Km/t er godt over 20 sekunder. Den er langsom, men svært solid... en slags mini Unimog. Kan man holde rusten unna har man en bil for livet.
liffi Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 G-Wagon var min Bruksbil første halvåret med lappen! heva 300 Turbo-diesel Automat med Mudd hjul. bedere vinterbil skal man lete lenge etter. vannvittig morro å bare vrenge av veien å dra til skogs å leke. fikk gjort det en del ganger!
[space] Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 En kollega (ei dame) og mannen hadde en G420 til rundt 800 laken. De har bytta den ut nå, til en E-klasse i samme prisklasse. Lastet med utstyr. Tror kanskje det er en 400-modell det også. Hun ønsker de ikke hadde byttet. Usikker på mannen. Jeg likte ikke den første ML-en så godt, men 2.gen og nå 3.gen er jo strøkne. Litt macho sak. Kan fortsatt ikke måle seg med den siste X5'en da, etter min smak.
S.Arnesen Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som har forslag til serier det går ann å se på? Stor fan av two and a half men, shit my dad says, the big bang theory, californication og sons of anarchy. kjenner noen til en serie som jeg burde ta en titt på ?
noekult Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Poengløse biler i grunn. X5 M er tidenes fail i mine øyne, rett etter 5 GT. Syns ML 63 AMG appellerer mer, ikke slå meg Vil heller ha sportslig BMW touring m/ xDrive + Subaru Forester XT for de samme pengene. S.Arnesen: Breaking Bad og That 70's Show? Edit: Syns nå denne er riktig lekker og, skikkelig luksus-Qashqai http://www.landrover.com/no/no/rr/new-r ... er-evoque/
S.Arnesen Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 S.Arnesen: Breaking Bad og That 70's Show? that 70's show har jeg sett ferdig hehe Breaking bad har jeg aldri fått sansen for...
[space] Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 5GT er vel største fail av ALLE biler uansett merke. Rett og slett grusom... Interiøret og teknisk er den helt rå, men utvendig er den en rullende tragedie. Ikke en eneste lekker linjeføring på den bilen...
bingo Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som driver og sykler her? jeg er på utkikk etter en hybrid sykkel i prisklasse 4 til 6 tusen ca. så kom jeg over denne her http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28173935 Er det en grei sykkel? eller har dere noen tips til gode sykler i den prisklassen.
Eksos Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som driver og sykler her? jeg er på utkikk etter en hybrid sykkel i prisklasse 4 til 6 tusen ca.så kom jeg over denne her http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28173935 Er det en grei sykkel? eller har dere noen tips til gode sykler i den prisklassen. Hva skal du bruke sykkelen til da? Innen hybridklassen finnes det forskjellige ting der også, enkelte har stiv gaffel og dekk uten mønster for å nevne noe.. Vanskelig å si noe utifra den annonsen, de skriver at sykkelen har Acera gir, som temmelig close til bunnen av shimano-segmentet, men likevell helt greit til sitt bruk. Kvalitetsmessig står det ikke mye tilbake fra dyrere versjoner som Alivio og Deore, det går mest på presisjon egentlig...
///FredriK.S Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som har forslag til serier det går ann å se på? Stor fan av two and a half men, shit my dad says, the big bang theory, californication og sons of anarchy. kjenner noen til en serie som jeg burde ta en titt på ? Kongen av queens (sikkert sett?) Ellers så har du sakt alle de beste!
CV-Erik Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som har forslag til serier det går ann å se på? Stor fan av two and a half men, shit my dad says, the big bang theory, californication og sons of anarchy. kjenner noen til en serie som jeg burde ta en titt på ? According to Jim og Scrubs er bra serier.
Eksos Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som har forslag til serier det går ann å se på? Stor fan av two and a half men, shit my dad says, the big bang theory, californication og sons of anarchy. kjenner noen til en serie som jeg burde ta en titt på ? Kongen av queens (sikkert sett?) Ellers så har du sakt alle de beste! Laster ned Game of Thrones akkurat nå, har hørt det skal være gode saker
Anbefalte innlegg