Nytern Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Erik95, du er så opptatt av mannekropper.. Noe du vil fortelle? Når jeg overhører ungdommen prate om fancye preparater for muskeløkning: Ungdommens kroppsideal: Hvilken bilstil assosierer jeg med sånt? Hvem hadde jeg helst sett den dagen jekken velta og jeg var iferd med å trekke mitt siste åndedrag? Denne karen? Eller denne karen? Ungdommen er i krise. Det tar vel neppe mange årene før en blir født tokjønnet, alt annet er jo allerede på plass. Mangler bare de ekstra kroppsdelene. thbrekke, adne95 og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Du hadde helst sett ekspiditøren på biltema når du kjøpte ny jekk, for du bruker jo selvsagt slike : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Han minte meg om.... And-reas, Nytern og eriksen76 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Erik95, du er så opptatt av mannekropper.. Noe du vil fortelle? Når jeg overhører ungdommen prate om fancye preparater for muskeløkning: Ungdommens kroppsideal: Hvilken bilstil assosierer jeg med sånt? Hvem hadde jeg helst sett den dagen jekken velta og jeg var iferd med å trekke mitt siste åndedrag? Denne karen? Eller denne karen? Ungdommen er i krise. Det tar vel neppe mange årene før en blir født tokjønnet, alt annet er jo allerede på plass. Mangler bare de ekstra kroppsdelene. haha Liker jenter jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Hvorfor mobbe en som liker å trene og har et mål om kroppstypen han har lyst til å bygge? Det var ingen overbola/usunn kropp Erik95 delte bilde av noen sider tilbake... Her i byen assosieres steroidkropper med Lamborghinier btw, ikke opphora Civicer... eriksen76 og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Fordi Nytern hater folk med interesser da han selv liker best og sitte og trolle på forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Kanskje du kan sippe deg frem til ett eget forum for nytern? Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Nytern-Forum? Det høres ut som veldig snodig forum i grunn majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Finnes det noe som er moderne (max 5 år) og sportslig (ikke en sinke + gode kjøreegenskaper) til 300.000 kr.? Helst ingen Skoda ;p Bør helst være sedan eller stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 sleng på litt til så får du jo en kurrant F30/F31? Men hva sikter du til? Daily-Cruiser, eller råskap for av og til bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Ligger litt under brz, ja! Har lyst på en sånn Så billigste lå til 399, men å prute 99 blir litt drøyt. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 sleng på litt til så får du jo en kurrant F30/F31? Men hva sikter du til? Daily-Cruiser, eller råskap for av og til bruk? Ser ut som at de billigste F30/31 er 316d, det vil jeg unngå! 316i virker faktisk helt OK og som mye bil for pengene, men litt for dyre fortsatt. Jeg skal ha en moderne og god bruksbil (dvs. må ha 4 sitteplasser + bagasjerom, så roadstere utgår dessverre), med målet at den ikke være kjedelig (dvs. det meste med forhjulstrekk faller bort). Det første som faller meg inn er en E90 LCi 320d xDrive. Dieselmotor er kjedelig, men jeg regner med at de har nok dreiemoment til at det er gøy nok likevel. E92 syns jeg ikke har så fin styling egentlig... Ligger litt under brz, ja! Har lyst på en sånn Så billigste lå til 399, men å prute 99 blir litt drøyt. Haha Hadde heller tatt en Z4 da, men dette skal være vanlig bruksbil i et par år fremover så 2-setere utgår dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Kommer jo litt ann på hva du er vandt med? Jeg gikk fra 520d til 316d, og ja jeg merker jo kraftforskjellen, men når du først er vandt til det så kan du "leke" en del med 316d også Det største spørsmålet er jo hvor/når du skal bruke bilen? - Skal du kjøre mye/langt kan det jo være en fordel med diesel - Kjørekomfort landevei/by - Krav til bilen - "merke krav" Brz får man importert fra tyskland til ca 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Må sees! adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Kanskje du kan sippe deg frem til ett eget forum for nytern? WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg