Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ikke aprilsnarr

Er på jobb og blir oppringt av ukjent nummer. Vedkommende sier at de har krasja i bilen min, som står fint parkert utenfor leiligheten min. De sier det er en liten skade på støtfangeren bak. Sier at jeg skal sjekke det når jeg kommer hjem

Kommer hjem nå, og ser det er litt mer enn en "liten" skade. Stor skrape over bakfangeren og ei tykk ripe igjennom samtlige lakk-lag. De har innrømt skyld, og har påtatt seg å betale for skadene, naturlig nok.

Noen forslag til hvordan jeg skal gå frem her? Jeg tenker jeg stikker på sunnland bil og får en takst på ny m5 bakfanger, lakkering og montering og tar det derfra. 

Bilder kommer straks. 

Edit: bilder, ja jeg vet bilen er skitten :P

post-73331-0-14925800-1396377673_thumb.j

post-73331-0-91443600-1396377681_thumb.j

post-73331-0-03101800-1396377695_thumb.j

post-73331-0-66697500-1396377701_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen treningsnerder her eller? Meldte meg hos Harald's Gym i dag (første time i morgen). De hadde egentlig fullt (begge innehaverne sa det), men etter litt hyggelig prating og overraskende gøy bilsnakk (Harald er visst stor BMW fan i tillegg til å ha landets tøffeste Lamborghini-samling - alt fra Miura til Murcielago LP640!!) så sa Harald at han kunne gjøre et unntak for meg likevel :)

Han var Mercedes-mann helt til han fikk prøvd BMW! Kjøpte seg en 635 CSi og monterte Alpina kamaksler sa'n... "Den gikk bra as".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke ett eget offtopic forum til slike spørsmål? :P

Gidder ikke lage en tråd for ett så lite spørsmål.. :)

Jeg må ha gjort deg vondt da du gneger over det meste jeg skriver.. 

Jeg hater kebab! Og utlendinger som ikke kan jobben sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen treningsnerder her eller? Meldte meg hos Harald's Gym i dag (første time i morgen). De hadde egentlig fullt (begge innehaverne sa det), men etter litt hyggelig prating og overraskende gøy bilsnakk (Harald er visst stor BMW fan i tillegg til å ha landets tøffeste Lamborghini-samling - alt fra Miura til Murcielago LP640!!) så sa Harald at han kunne gjøre et unntak for meg likevel :)

Han var Mercedes-mann helt til han fikk prøvd BMW! Kjøpte seg en 635 CSi og monterte Alpina kamaksler sa'n... "Den gikk bra as".

Så faktisk en 635 idag.. Tøffe "haier" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan vel kalle meg for "treningsnerd". Mye bra atleter hos Haralds, uten at jeg har vært innom der selv :)

Vet ikke særlig mye om miljøet der, men at det jobber folk med god peiling på fitness og bodybuilding tror jeg. Er vel mange konkurerende utøvere som går der daglig?

Lamborgini crash in London

https://www.facebook.com/photo.php?v=805237632838371&set=vb.179272868768187&type=2&theater

Denne er virkelig verdt å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 5 dager i uka mer for kroppsbygging :) 

Hørt mye bra på haralds gym ja 

Han er er vel trener på haralds ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...