hanzhe Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 ikke aprilsnarr Er på jobb og blir oppringt av ukjent nummer. Vedkommende sier at de har krasja i bilen min, som står fint parkert utenfor leiligheten min. De sier det er en liten skade på støtfangeren bak. Sier at jeg skal sjekke det når jeg kommer hjem Kommer hjem nå, og ser det er litt mer enn en "liten" skade. Stor skrape over bakfangeren og ei tykk ripe igjennom samtlige lakk-lag. De har innrømt skyld, og har påtatt seg å betale for skadene, naturlig nok. Noen forslag til hvordan jeg skal gå frem her? Jeg tenker jeg stikker på sunnland bil og får en takst på ny m5 bakfanger, lakkering og montering og tar det derfra. Bilder kommer straks. Edit: bilder, ja jeg vet bilen er skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 dringdingding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Nedtur: jobba 11 timer i dag, fikk lurt én person på alle timene. Opptur: Det blir penger av å jobbe så mye Og håper jeg får hentelapp fra Koed i morra eller torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Har koed butikk/vareutlevering? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 ? Ser ikke noe reklamebanner jeg.. Men har ikke sett reklame på internett på 4 år heller da, adblock+ghostery ftw! Hmm, jeg bruker også Adblock, så jeg så den ikke på nettleseren på PCen, men på mobilen er den synlig. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Nedtur: jobba 11 timer i dag, fikk lurt én person på alle timene. Opptur: Det blir penger av å jobbe så mye Og håper jeg får hentelapp fra Koed i morra eller torsdag. Håper jeg får hentelapp på torsdag selv fra koed Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Hentet pakke fra koed i dag Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Noen treningsnerder her eller? Meldte meg hos Harald's Gym i dag (første time i morgen). De hadde egentlig fullt (begge innehaverne sa det), men etter litt hyggelig prating og overraskende gøy bilsnakk (Harald er visst stor BMW fan i tillegg til å ha landets tøffeste Lamborghini-samling - alt fra Miura til Murcielago LP640!!) så sa Harald at han kunne gjøre et unntak for meg likevel Han var Mercedes-mann helt til han fikk prøvd BMW! Kjøpte seg en 635 CSi og monterte Alpina kamaksler sa'n... "Den gikk bra as". turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 har du ikke ett eget offtopic forum til slike spørsmål? Gidder ikke lage en tråd for ett så lite spørsmål.. Jeg må ha gjort deg vondt da du gneger over det meste jeg skriver.. Jeg hater kebab! Og utlendinger som ikke kan jobben sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Noen treningsnerder her eller? Meldte meg hos Harald's Gym i dag (første time i morgen). De hadde egentlig fullt (begge innehaverne sa det), men etter litt hyggelig prating og overraskende gøy bilsnakk (Harald er visst stor BMW fan i tillegg til å ha landets tøffeste Lamborghini-samling - alt fra Miura til Murcielago LP640!!) så sa Harald at han kunne gjøre et unntak for meg likevel Han var Mercedes-mann helt til han fikk prøvd BMW! Kjøpte seg en 635 CSi og monterte Alpina kamaksler sa'n... "Den gikk bra as". Så faktisk en 635 idag.. Tøffe "haier" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Noen treningsnerder her eller? Meldte meg hos Harald's Gym i dag (første time i morgen). De hadde egentlig fullt (begge innehaverne sa det), men etter litt hyggelig prating og overraskende gøy bilsnakk (Harald er visst stor BMW fan i tillegg til å ha landets tøffeste Lamborghini-samling - alt fra Miura til Murcielago LP640!!) så sa Harald at han kunne gjøre et unntak for meg likevel Han var Mercedes-mann helt til han fikk prøvd BMW! Kjøpte seg en 635 CSi og monterte Alpina kamaksler sa'n... "Den gikk bra as". Tja, kan vel kalle meg for "treningsnerd". Mye bra atleter hos Haralds, uten at jeg har vært innom der selv Vet ikke særlig mye om miljøet der, men at det jobber folk med god peiling på fitness og bodybuilding tror jeg. Er vel mange konkurerende utøvere som går der daglig? Lamborgini crash in London https://www.facebook.com/photo.php?v=805237632838371&set=vb.179272868768187&type=2&theater Denne er virkelig verdt å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Noen treningsnerder her eller? Meldte meg hos Harald's Gym i dag (første time i morgen). De hadde egentlig fullt (begge innehaverne sa det), men etter litt hyggelig prating og overraskende gøy bilsnakk (Harald er visst stor BMW fan i tillegg til å ha landets tøffeste Lamborghini-samling - alt fra Miura til Murcielago LP640!!) så sa Harald at han kunne gjøre et unntak for meg likevel Han var Mercedes-mann helt til han fikk prøvd BMW! Kjøpte seg en 635 CSi og monterte Alpina kamaksler sa'n... "Den gikk bra as". Jeg trener 5 dager i uka mer for kroppsbygging Hørt mye bra på haralds gym ja Han er er vel trener på haralds ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Geir ja, snakka med han i går Han er "nestsjefen" der, etter Harald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Geir ja, snakka med han i går Han er "nestsjefen" der, etter Harald. Nice Holder han fortsatt seg i form ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg