hanzhe Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Har ingen interesse av å scamme meg til mest mulig penger. Mitt mål er å få saken ute av verden så fort som mulig. Så nærmere på skaden i dagslyset i dag, og ser at det dessverre ikke bare er å legge på et nytt strøk lakk. Plasten er blitt trykt inn ganske kraftig enkelte plasser. Får være grenser for hvor "kompis" man skal være. Bakfangeren min var ny fra februar i år, noe som gjør det ekstra kjipt. Flott at du takler dine situasjoner på måten du gjør, men jeg jobber ikke med oppretting/lakkering og må uansett betale utsalgspris for ny fanger og lakkering, noe som blir en betydelig sum uansett hvordan du vrir og vender på det. Hadde den uheldige vært det og han tilbø seg å fikse det for meg, naturligvis hadde jeg sagt at det var i orden. Er livsleksjonen du kommer med her er at jeg skal vende det andre kinnet til i håp om at noen gjør det samme skulle det være jeg som var den uheldige? Ingen grunn til å hevde at jeg står til vedkommende og roper at "HER SKAL JEG HA ALT NYTT!!", jeg har forholdt meg rolig til hele saken, og har en fin dialog med han som kjørte inn i meg. Jeg sa til han at jeg må finne ut hvor alvorlig skaden er, og følgelig få en takst på det før vi finner ut om vi skal gå via forsikringsselskap eller ta det direkte. Det er to konkrete valg jeg har i Trondheim når det kommer til takst på slikt, og det blir enten GS bildeler eller Sulland bil. Du får mene hva du vil, det har du all rett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Litt tidsbedriv hvis en kjeder seg. (Beveg på musa) http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/5/3970/3970473_sprite198.swf Kattlikzm, gallay, thbrekke og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Så nærmere på skaden i dagslyset i dag, og ser at det dessverre ikke bare er å legge på et nytt strøk lakk. Plasten er blitt trykt inn ganske kraftig enkelte plasser. Får være grenser for hvor "kompis" man skal være. Bakfangeren min var ny fra februar i år, noe som gjør det ekstra kjipt. Som sagt vanskelig å se på bilder av skitten bil, om fangeren f.eks er litt bulket bare er ikke det noe problem å fikse med litt varme. . Er livsleksjonen du kommer med her er at jeg skal vende det andre kinnet til i håp om at noen gjør det samme skulle det være jeg som var den uheldige? Selvfølgelig ikke, derfor skrev jeg "Såklart synes jeg bilen din skal bli i orden, men hvis det kan løses litt billigere uten at det blir dårligere er jo det vinn vinn." Ingen grunn til å hevde at jeg står til vedkommende og roper at "HER SKAL JEG HA ALT NYTT!!" Har jeg heller ikke hevdet. Jeg skrev at utifra innlegget ditt (som du skrev her) så virket det LITT som om at nå hadde du muligheten til å få nye deler siden det var noen andre som betalte. Det jeg ville fram til var at hvis du selv hadde skadet bilen hadde du kanskje vært mer åpen på å reparere den. Poenget mitt var uansett ikke å svartmale deg men å si at hvis noen kjører i noen og ringer deg for å si ifra så er de faktisk litt kompis og da kan man prøve å være litt kompis med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Da er jeg med. Innser at det forrige innlegget mitt kanskje var litt i overkant hissig, beklager det. Nå har saken blitt den at det er forsikringssak uansett, så håper dette ordner seg kjapt så det kan legges på hylla. Takk for innspillene dine kvammis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Da er jeg med. Innser at det forrige innlegget mitt kanskje var litt i overkant hissig, beklager det. Nå har saken blitt den at det er forsikringssak uansett, så håper dette ordner seg kjapt så det kan legges på hylla. Takk for innspillene dine Ikke noe problem Er det forsikringsak har det jo ikke noe å si, da blir kostnaden samme for han uansett og bare å kjøre på med det som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Min reaksjon blir dermed at jeg går inn i bilen, setter den i drive og kjører rolig derifra mens han står og måper. What goes around comes around. Og med det gjør du deg skyldig i en straffbar handling i form av å stikke ifra en ulykke/skade, og han kan anmelde deg. What goes around comes around flonoen og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Haha! FY FAN VILKEN BILJEVEL! KORVA noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 BMW gir deg kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Haha! FY FAN VILKEN BILJEVEL! KORVA Fantastisk!! Sitter her og bare smiler, se så glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Noen som har testa Apollo merket? http://www.klikk.no/motor/bil/dekkogutstyr/article900800.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Og med det gjør du deg skyldig i en straffbar handling i form av å stikke ifra en ulykke/skade, og han kan anmelde deg. What goes around comes around Tok kontakt med de som måtte kontaktes for å ha mitt på det "rene". Er over 5 år siden så tror ikke jeg hører noe med det første heller. Hadde jeg faktisk skadet bilen hadde jeg nok ikke hatt samvittighet til å kjøre men det var snakk noen striper som kunne poleres vekk i støtfanger bak. Så jeg sover godt om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Dagen når et høydepunkt dersom jeg er så heldig at NSB DI.3 nummer 616 fra Jernbanemuseet passerer på National-teateret når jeg skal hjem! Litt grom GM diesel som drifter noen syke generatorer til diesel-elektrisk fremdrift! Jeg er litt vel opptatt av lok Nytern og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Om de setene i vognene på film nr 1 er grønne stoffseter, er det noe av det beste NSB har hatt. Myke og deilige, som å sitte i en sofa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Grønne stoffseter, det høres ut som setene som sitter i NSB Type 72 produsert av det italienske selskapet AnsaldoBreda! Noen få sett av NSB Type 69D har fått seter fra Type 72, noe jeg synes er litt rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Det er ikke de der hvertfall. Brede seter, store puter på siden av nakken. Sank godt nerri når man satt seg ned. Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg