Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dersom noen spør hva man skal med rødt lys i bilen, så er det fordi man ikke skal miste nattsynet i mørket :P

Alltid i bruk når man leser kart og seiler på fyr med når jeg er ute og seiler på natta :D

 

Personlig ville jeg ikke hatt rødt lys i bilen, men dersom noen spør deg Shattered, så får du svare noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen spør hva man skal med rødt lys i bilen, så er det fordi man ikke skal miste nattsynet i mørket :P

Alltid i bruk når man leser kart og seiler på fyr med når jeg er ute og seiler på natta :D

 

Personlig ville jeg ikke hatt rødt lys i bilen, men dersom noen spør deg Shattered, så får du svare noe slikt..

Ikke dumt ;) Men jeg har vurdert å bare kjøpe et led-sett i stedet, noe sterkere enn det som sitter i allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde aldri klart flere uker med total "isolasjon" på en brakke eller båt eller rigg as..

Jeg jobber på båt, fire uker på og fire uker av. Går fint det, alltid godt å dra på jobb, og enda bedre å dra hjem igjen :-)

Skjedde samme med meg som med awt, dama lå på føden, reiste Bergen-Harstad og rakk det :-)

Driver forøvrig å flytter på sånt som awt er på :-P

Bilde tatt for en ukes tid siden når vi flytta Transocean Winner, ikke feil å være sjømann når været er slik :-)

post-73460-0-89987000-1396733816_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det knallvær. Såpass varmt at jeg ikke kunne kjøre med vinduene lukket igjen. Ble pumpa og inviterte kompis til å ta siste cruisetur i cab'en i dag, siden kjøperen skal hente den i morgen. Selvsagt begynner det å føkkings snø!! Så typisk! :P Ganske utrolig hvordan været endret seg så kraftig ila. ett døgn...

Men har vært nede og satt ting i bilen som skal følge med og fjernet mine eiendeler. På en måte trist at den skal få ny eier, men samtidig digg å bokstavelig talt halvere bilkostnadene. Og når det er sagt, så heller jeg så mye mer mot sportsbil når himmelen er klar enn cruisebil. Cruisere er ikke for meg, og cab skal jeg ikke ha igjen med mindre det er en sportslig toseter med elektrisk cab!

Takk for at du gidder å lese min bullshit. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det knallvær. Såpass varmt at jeg ikke kunne kjøre med vinduene lukket igjen. Ble pumpa og inviterte kompis til å ta siste cruisetur i cab'en i dag, siden kjøperen skal hente den i morgen. Selvsagt begynner det å føkkings snø!! Så typisk! :P Ganske utrolig hvordan været endret seg så kraftig ila. ett døgn...

Men har vært nede og satt ting i bilen som skal følge med og fjernet mine eiendeler. På en måte trist at den skal få ny eier, men samtidig digg å bokstavelig talt halvere bilkostnadene. Og når det er sagt, så heller jeg så mye mer mot sportsbil når himmelen er klar enn cruisebil. Cruisere er ikke for meg, og cab skal jeg ikke ha igjen med mindre det er en sportslig toseter med elektrisk cab!

Takk for at du gidder å lese min bullshit. <3

 

 

Været sjokkerte delux.. nettop vasket bilen..også snør det... jaujau...varte ikke så lenge..  Jeg er litt enig med deg.. sportsbil..roadster.. det er lissom tingen OM man har en annen bruksbil..en mx5 hadde f.eks aldri funket for meg...Men jeg har, etter denne vårens ekstreme bilbytte.. kommet frem til at jeg faktisk vil ha en cruiser..en stor komfy SEC mercedes (takk til fredrik90 som satte meg på den tanken) som bare brummer og går de få tusen km den skal rulle hver sommer... driver og titter etter bil i utlandet da utvalget i Norge er lite og overprisa.. En 500SEC koster opp mot 100tusen her...tilsvarende bil får man får 20tusen i sverige og 50tusen i tyskland...

 

Hadde tenkt å by deg 20tusen for cabben så kunne brødrene mine kost seg med den i sommer..Men regner med du fikk annonsert pris? Alltid trist å selge en bil man er glad i (benzeline) men jeg bytter bil såpass ofte at jeg ikke har en følsom tilknytning til dem lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på båt, fire uker på og fire uker av. Går fint det, alltid godt å dra på jobb, og enda bedre å dra hjem igjen :smile:

Skjedde samme med meg som med awt, dama lå på føden, reiste Bergen-Harstad og rakk det :smile:

Driver forøvrig å flytter på sånt som awt er på :-P

Bilde tatt for en ukes tid siden når vi flytta Transocean Winner, ikke feil å være sjømann når været er slik :smile:

 

 

Jeg hadde ALDRI rukket min datters fødsel om jeg var på havet eller no... Kona fikk sine første rier kl 0630 (da våknet jeg..hun hadde visst vært småkvalm og våken fra rundt 03 på natta).. 0700 ringte vi sykehuset.. 0715 dro vi hjemmefra (midt i rushen..lillestrøm til rikshospitalet) 0745 var vi på sykehust...0815 tok de første testene..09 var inne i fødestua.. og 1122 var jeg en lykkelig far... Lurer på om man kan komme fra havet og til riksen på litt over 4timer?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været sjokkerte delux.. nettop vasket bilen..også snør det... jaujau...varte ikke så lenge..  Jeg er litt enig med deg.. sportsbil..roadster.. det er lissom tingen OM man har en annen bruksbil..en mx5 hadde f.eks aldri funket for meg...Men jeg har, etter denne vårens ekstreme bilbytte.. kommet frem til at jeg faktisk vil ha en cruiser..en stor komfy SEC mercedes (takk til fredrik90 som satte meg på den tanken) som bare brummer og går de få tusen km den skal rulle hver sommer... driver og titter etter bil i utlandet da utvalget i Norge er lite og overprisa.. En 500SEC koster opp mot 100tusen her...tilsvarende bil får man får 20tusen i sverige og 50tusen i tyskland...

 

Hadde tenkt å by deg 20tusen for cabben så kunne brødrene mine kost seg med den i sommer..Men regner med du fikk annonsert pris? Alltid trist å selge en bil man er glad i (benzeline) men jeg bytter bil såpass ofte at jeg ikke har en følsom tilknytning til dem lenger...

Du har blitt en bil-player! [-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har blitt en bil-player! [-(

 

 

Jeg vet as..eneste jeg vet jeg kommer til å savne ved salg er E klassen..hun har vært trofast i over ett år, og gir meg det jeg vil ha... men hun skal uansett beholdes ett år til minst... Men neste veteran bil skal aldri selges :) Den skal min fremtidige sønn arve..om  han vil eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sounds good bro ^^

Har ikke lyst eller planer om å selge E30en, men forstår deg godt at du ikke ser den, du som er så glad i e30er. :P

Den har i år blitt veteran, kosta meg en stor sum penger, og har mye som fremdeles er på gjørelista.

Når alt er ferdig gjort, ønsker jeg å ha den bygget om med m3 motor S50

 

Først da blir den komplett, men den er allerede "perfekt" i mine øyne, starter og kjører hver gang jeg ber den... :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...