Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over denne artikkelen, og ble litt glad for at noen nøkkelpersoner får det på dagsorden!

 

http://www.lydogbilde.no/nyheter/lyden-suger-fortsatt

 

Min mor og far kjøpte nye høytalere for en stund tilbake, og da var det en nyere låt vi hørte på, usikker på hvem vi faktisk hørte le i bakgrunnen noen sekunder under sangen, men det var nok ikke meninga at det skulle komme frem :)

 

Så hørte jeg på Dire Straits igjen her om dagen, og som jeg har nevnt tidligere, Brothers In Arms remasteren er jo helt elendig! Synd at man har "hørt i stykker" originalen fattern kjøpte på slutten av 70(?)-tallet.. :(

 

Mark Knopfler leverer som Solo-artist god kvalitet fremdeles etter hva jeg kan høre, og godt er det :) Hørte på ZZTop også, de gamle er best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut fra at du sikter til den enda eldre W121 B modellen som ble produsert i perioden 1955-63. 190 SL er teknisk basert på W121 "Ponton" og er derfor en ganske ordinær konstruksjon. Dette var en relativt billig sportsbil for den nye og velstående middelklassen i Europa etter krigen (også omtalt i min siste artikkel i forumet). W198 300 SL fra perioden 1954-63 er en helt annen og mye mer påkostet bil med bl.a en monocoque rørramme og eksotisk layout pga. behovet for plass til en rekkeåtter under panseret (SLR). Coupé varianten av denne modellen er bedre kjent som den såkalte "Gullwing" modellen med topphengslede måkevinger... :)

Ok. Diskuterte dette med en på jobb i dag. Og han mente disse 2 bilene var den samme. Bare forskjellig motor.

Har ikke 300SL en sekser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Diskuterte dette med en på jobb i dag. Og han mente disse 2 bilene var den samme. Bare forskjellig motor.

Har ikke 300SL en sekser?

 

Det er korrekt, men racingvarianten av coupémodellen som begge er basert på hadde en rekkeåtter på tre liter og det er ikke en helt vanlig konfigurasjon. 190 SL og 300 SL er bestemt ikke den samme bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne artikkelen, og ble litt glad for at noen nøkkelpersoner får det på dagsorden!

 

http://www.lydogbilde.no/nyheter/lyden-suger-fortsatt

 

Min mor og far kjøpte nye høytalere for en stund tilbake, og da var det en nyere låt vi hørte på, usikker på hvem vi faktisk hørte le i bakgrunnen noen sekunder under sangen, men det var nok ikke meninga at det skulle komme frem :)

 

Så hørte jeg på Dire Straits igjen her om dagen, og som jeg har nevnt tidligere, Brothers In Arms remasteren er jo helt elendig! Synd at man har "hørt i stykker" originalen fattern kjøpte på slutten av 70(?)-tallet.. :(

 

Mark Knopfler leverer som Solo-artist god kvalitet fremdeles etter hva jeg kan høre, og godt er det :) Hørte på ZZTop også, de gamle er best

 

Takker... det var en veldig interessant oppfølging på den tidligere artikkelen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om Koed...Jeg bestillte noen deler nå i helga, men fikk ikke til å logge inn på nye siden deres, pluss at jeg skulle ha noe deler som kun låg på den gamle siden. Jeg bestillte da likegreit alt på old.koed. Går alt som normalt med tanke på at jeg får delene slik som før, eller må jeg gjøre noe ekstra? Gi beskjed ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om Koed...Jeg bestillte noen deler nå i helga, men fikk ikke til å logge inn på nye siden deres, pluss at jeg skulle ha noe deler som kun låg på den gamle siden. Jeg bestillte da likegreit alt på old.koed. Går alt som normalt med tanke på at jeg får delene slik som før, eller må jeg gjøre noe ekstra? Gi beskjed ol.

Bestilte nettopp deler der fra gamle sida, gikk fint det :)

 

Var noe krøll med sporings greiene så fikk ikke nr, men når jeg ringte de så var pakken bare 1 dag borte og jeg fikk sporingsnr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...