Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takker :)

 

Fant noen speil(hus) som var for biler med speiloppvarming, elektriske seter med memory og uten autofold. Trodde de i det minste hadde motor. Hehe.

Men da er det dyrt, ja!

 

Kan heller kjøpte brukte, originale på bukten. Fra USA :P

 

Edit: De M3-look speilene mine (som er dritstygge) har en defekt motor i ene og hakker på justering i det andre. I tillegg går det bare an å stille oppover og ikke sideveis. Memory funksjonen er borte. Vet ikke om den har virket, noen gang. Så ble de ikke grunnet når forrige eier monterte de, så de er snart matt sorte pga lakkslipp. Irriterende å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Fant noen speil(hus) som var for biler med speiloppvarming, elektriske seter med memory og uten autofold. Trodde de i det minste hadde motor. Hehe.

Men da er det dyrt, ja!

Da har de nok motor, huset er likt uansett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror de har motor, for det er ettermonteringsett/kompletteringsats til non-M3 coupe.

Hvis jeg derimot slår inn at jeg har et M3 karosseri, og går inn på tegningene der, er det plutselig motor, ekstra delenummer til motor og pris på delene (seperat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en grei samling med modellbiler 1:18 før, men da de for det meste sto i eskene som igjen var pakket inn i store pappesker valgte jeg å selge en god del. Har fortsatt noen liggende som jeg ikke hadde hjerte til å kvitte meg med, blant annet E36 M3 GTR, E36 325i cab, E46 328i, Ferrari F355, 550 Maranello (grå), 348 TB samt en 1992 Landcruiser og en 1989 Lexus 400LS. Spesielt de to sistnevnte er grisetøffe - kjøpte dem for over tjue år siden. Dessverre er ikke verdien på 1:18 så høy her i Norge - selv om jeg hadde bra biler fra kvalitetsleverandører som Revell og UT var det vanskelig å få noe særlig mer enn 150kr bilen når jeg halverte samlingen.

 

Forresten - noen som har gode tips mot maur? Jeg lå i krig med maur i fjor våres og trodde jeg hadde blitt kvitt dem - men de er back for more. Kom hjem i stad til et virvar av maur overalt på vegg og inngangsparti. Gudskjelov har de ikke kommet inn i gangen og på badet som i fjor, så jeg tok det jeg hadde for hånden (parafin, Biltema motorolje, Zalo og Klorin) og dekorerte utsiden...blir spennende å se om de er på an igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en grei samling med modellbiler 1:18 før, men da de for det meste sto i eskene som igjen var pakket inn i store pappesker valgte jeg å selge en god del. Har fortsatt noen liggende som jeg ikke hadde hjerte til å kvitte meg med, blant annet E36 M3 GTR, E36 325i cab, E46 328i, Ferrari F355, 550 Maranello (grå), 348 TB samt en 1992 Landcruiser og en 1989 Lexus 400LS. Spesielt de to sistnevnte er grisetøffe - kjøpte dem for over tjue år siden. Dessverre er ikke verdien på 1:18 så høy her i Norge - selv om jeg hadde bra biler fra kvalitetsleverandører som Revell og UT var det vanskelig å få noe særlig mer enn 150kr bilen når jeg halverte samlingen.

Forresten - noen som har gode tips mot maur? Jeg lå i krig med maur i fjor våres og trodde jeg hadde blitt kvitt dem - men de er back for more. Kom hjem i stad til et virvar av maur overalt på vegg og inngangsparti. Gudskjelov har de ikke kommet inn i gangen og på badet som i fjor, så jeg tok det jeg hadde for hånden (parafin, Biltema motorolje, Zalo og Klorin) og dekorerte utsiden...blir spennende å se om de er på an igjen i morgen.

Huseigeren la ut en liten sånn boks i leiligheten jeg leier, funket som bare det. Husker desverre ikke hva produktet heter.. Boksen er vertfall blå :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke fryktelig rusten ut den i garasjen. Fremskjermen sto ved siden av bilen og dempertårn på samme side var demontert. Glemte faktisk å sjekke om det var sekser, men er 99 prosent sikker på det.

Forlatte de bilene eller ? Fikk nå lyst til å ta en tur å titte, er jo fint vær til en tur nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90: A klassen er nok penere designet enn 1serien...Men bimmern har RWD..det gjør vel sitt til at kjøreegenskapene er noe bedre på den enn A klassen... Girkassen på A klassen er etter hva jeg har hørt, bedre om man har den i Sport...

 

Nøklene på BMW har vel heller ikke forandret seg så veldig mye...Men er noe med "merketilhørighet"... Mercedes har hatt lik type nøkkel siden w211 ble lansert..AMG modellene har rød varsel 3kant på tuppen.. BMW har jo den firkanta boksen som nøkkel..bare litt forandring på kanter og litt andre knapper her og der...

 

Porsche panamera har kul nøkkel..samme med Tesla S...

Ja A klasse er en del penere både utvendig og innvendig, men hjelper veldig med M sport på F20 :) Faktisk så merket man ikke så mye til at dette var en framhjulstrekker, det overrasket meg litt at den hadde fint lite sporing i rattet ved pådrag. Mulig den er bedre i sport men blir litt for dårlig at man skal sette kassa i sport når man kjører vanlig til og fra butikken fordi kassa maser og er treig i normal modus ;)

Forskjellen på MB nøkkel og BMW nøkkel er jo at BMW som oftes har start knapp mens MB har den firkanta tuten man stikker inn og vrir rundt på gamlemåten, slik har vel nøkkelen på MB vært siden W210 egentelig. Til og med E87 hadde start knapp da den kom i 2004 (E65 var først i 2002), så kom E9x, E6x (2006-2010) og den siste var vel E83 X3 som hadde tradisjonell nøkkel man stikker inn og vrir rundt. Men for all del, synes det er like greit med "vri om" nøkkel jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...