awt Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Hvorfor ikke bare bestille fra en av de 464 andre alternativene som finnes? Jeg hadde ihvertfall ikke tatt sjansen. thbrekke reagerte på dette 1
Teigland Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Har Schmiedmann komt seg på tiden det tar for dem å sende ut ting? Lurer på å bestille senkefjører der ifra.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Skal ikke si noe på selve tia, men de har fjernet tidligere daglig leder pga han surra alt for mye med bla. annet ordrene. Og de har stramma opp danske siden av leveringa så de får delene når de skal av dem. Men har ikke sjekka tia de bruker på å sende ut fra lageret sitt da jeg bor for nerme til å sende med post. noekult reagerte på dette 1
Erik89 Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Var fortsatt ikke det jeg spurte om Fredrike24 Har noen her handla printerblekk fra yaha.no, inkclub.no, inkmann.no eller noe lignende nettsider? Tenkte også å prøve meg på uoriginale patroner, har dere prøvd det? Har holdt meg til originale i alle år, men sparer jo en del hundringser på det uoriginale Sveinsag reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Siste mandagen i påsken...siste fridagen i pappapermen min...jeg er lei meg .... vil VIRKELIG ikke tilbake på jobben as...kanskje på tide å se seg om etter ny jobb?
316 Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Kanskje det ja. Gleder meg til å komme i gang på jobb igjen etter tre uker påskefri. Permisjonen for min del blir to dager pr. turnus, så jeg skal jobbe 5 skift, og ha fri 9 skift. Blir nok en fin fordeling det.
hermanoo90 Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Mellom 29 April -22.Mai har jeg 4 skriftelige examener i økonomi og administrasjon på høyskolen i oslo, så med andre ord: hade bra til alt som heter sosialt liv, eller liv generelt... Im out! :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Shattered reagerte på dette 1
M|Fjeld Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Gleder meg til å komme tilbake til jobb jeg, er så rastløs av meg at jeg blir smått gal
K-E Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Har noen her handla printerblekk fra yaha.no, inkclub.no, inkmann.no eller noe lignende nettsider? Tenkte også å prøve meg på uoriginale patroner, har dere prøvd det? Har holdt meg til originale i alle år, men sparer jo en del hundringser på det uoriginale Det eneste negative jeg har å si om uoriginale blekkpatroner er at de ikke viser blekknivå. Med andre ord får du alltid advarsel om at patronene er tomme, selv om de er fulle. Også blir det plutselig tomt og du står uten printer til du får skaffet nye
janerik171187 Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Hakke noe mot jobben, men skulle gjerne hatt fri noen dager til. Fler ting jeg skulle rekke å gjort. Har bare rekki en av de (rydde kjelleren og garasjen), men skulle og byttet motor i ene bilen og rydda huset og div annet For å si det sånn, overtid denne uken er a'Hell NO
K-E Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Har Schmiedmann komt seg på tiden det tar for dem å sende ut ting? Lurer på å bestille senkefjører der ifra.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Grunnen til at de er så treige er at de bare mottar sendinger fra Danmark en gang i uken, tror det er torsdag. Så uansett om du bestiller fredag i uken før, eller onsdag, så sender de ikke ordren fra Norge før tidligst torsdag eller fredag. Dette gjelder altså de delene de ikke har på lager i Norge, som sikkert vil si 99% av alt de selger.
awt Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Det eneste negative jeg har å si om uoriginale blekkpatroner er at de ikke viser blekknivå. Med andre ord får du alltid advarsel om at patronene er tomme, selv om de er fulle. Også blir det plutselig tomt og du står uten printer til du får skaffet nye Mine uoriginale viser nivået på samme måte som de originale.Grunnen til at de er så treige er at de bare mottar sendinger fra Danmark en gang i uken, tror det er torsdag. Så uansett om du bestiller fredag i uken før, eller onsdag, så sender de ikke ordren fra Norge før tidligst torsdag eller fredag. Dette gjelder altså de delene de ikke har på lager i Norge, som sikkert vil si 99% av alt de selger.Dette forklarer ikke hvorfor folk må vente både uker og måneder på tingene sine, som gjerne er originale BMW-deler med originale delenummer.Jeg ser absolutt ingen grunn til å handle hos Schmiedmann når konkurrentene både er billigere og (mye!) raskere. Shattered reagerte på dette 1
Sveinsag Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Var fortsatt ikke det jeg spurte om Fredrike24 Tonerweb i hurum, bra pris og grei kvalitet. Sendte ut med en gang også Erik89 reagerte på dette 1
Shattered Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Mellom 29 April -22.Mai har jeg 4 skriftelige examener i økonomi og administrasjon på høyskolen i oslo, så med andre ord: hade bra til alt som heter sosialt liv, eller liv generelt... Im out! :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Hvilket år er du på? Hva skal du bli?
Anbefalte innlegg