Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har Schmiedmann komt seg på tiden det tar for dem å sende ut ting? Lurer på å bestille senkefjører der ifra..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skal ikke si noe på selve tia, men de har fjernet tidligere daglig leder pga han surra alt for mye med bla. annet ordrene.

Og de har stramma opp danske siden av leveringa så de får delene når de skal av dem.

Men har ikke sjekka tia de bruker på å sende ut fra lageret sitt da jeg bor for nerme til å sende med post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fortsatt ikke det jeg spurte om Fredrike24 ;)

 

Har noen her handla printerblekk fra yaha.no, inkclub.no, inkmann.no eller noe lignende nettsider? Tenkte også å prøve meg på uoriginale patroner, har dere prøvd det? Har holdt meg til originale i alle år, men sparer jo en del hundringser på det uoriginale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ja. Gleder meg til å komme i gang på jobb igjen etter tre uker påskefri. Permisjonen for min del blir to dager pr. turnus, så jeg skal jobbe 5 skift, og ha fri 9 skift. Blir nok en fin fordeling det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her handla printerblekk fra yaha.no, inkclub.no, inkmann.no eller noe lignende nettsider? Tenkte også å prøve meg på uoriginale patroner, har dere prøvd det? Har holdt meg til originale i alle år, men sparer jo en del hundringser på det uoriginale :)

Det eneste negative jeg har å si om uoriginale blekkpatroner er at de ikke viser blekknivå. Med andre ord får du alltid advarsel om at patronene er tomme, selv om de er fulle. Også blir det plutselig tomt og du står uten printer til du får skaffet nye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke noe mot jobben, men skulle gjerne hatt fri noen dager til. Fler ting jeg skulle rekke å gjort. Har bare rekki en av de (rydde kjelleren og garasjen), men skulle og byttet motor i ene bilen og rydda huset og div annet :-P

For å si det sånn, overtid denne uken er a'Hell NO :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Schmiedmann komt seg på tiden det tar for dem å sende ut ting? Lurer på å bestille senkefjører der ifra..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Grunnen til at de er så treige er at de bare mottar sendinger fra Danmark en gang i uken, tror det er torsdag. Så uansett om du bestiller fredag i uken før, eller onsdag, så sender de ikke ordren fra Norge før tidligst torsdag eller fredag. Dette gjelder altså de delene de ikke har på lager i Norge, som sikkert vil si 99% av alt de selger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste negative jeg har å si om uoriginale blekkpatroner er at de ikke viser blekknivå. Med andre ord får du alltid advarsel om at patronene er tomme, selv om de er fulle. Også blir det plutselig tomt og du står uten printer til du får skaffet nye ;)
Mine uoriginale viser nivået på samme måte som de originale.
Grunnen til at de er så treige er at de bare mottar sendinger fra Danmark en gang i uken, tror det er torsdag. Så uansett om du bestiller fredag i uken før, eller onsdag, så sender de ikke ordren fra Norge før tidligst torsdag eller fredag. Dette gjelder altså de delene de ikke har på lager i Norge, som sikkert vil si 99% av alt de selger.
Dette forklarer ikke hvorfor folk må vente både uker og måneder på tingene sine, som gjerne er originale BMW-deler med originale delenummer.Jeg ser absolutt ingen grunn til å handle hos Schmiedmann når konkurrentene både er billigere og (mye!) raskere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 29 April -22.Mai har jeg 4 skriftelige examener i økonomi og administrasjon på høyskolen i oslo, så med andre ord: hade bra til alt som heter sosialt liv, eller liv generelt... Im out! :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvilket år er du på? Hva skal du bli? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...