Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Steike, tok allergi pille i går tidlig. Leste ikke at det var lurt å ta den på kvelden..

Så sovna 18 i går og sov til 6 i dag tidlig.. Skal prøve å sitte opp lenger i dag haha :P

Jeg sliter ofte med å sove. Spurte fastlegen om å få sovetabletter. Han anbefalte bare allergitabletter i stedet - samme effekten (bare i noe mindre grad), men ikke avhengighetsskapende som vanlig sovemedisin er.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, tok allergi pille i går tidlig. Leste ikke at det var lurt å ta den på kvelden..

Så sovna 18 i går og sov til 6 i dag tidlig.. Skal prøve å sitte opp lenger i dag haha :P

Be legen din om å få Aerius :) Ingen trøtthet av de. Etter litt klaging hos legen fikk jeg de ;)

Det er slik piloter osv bruker, da de ikke kan være trøtt.(Derav navnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker perfekt på meg. Har prøvd sikkert 8 forskjellige opp igjennom årene, denne er den eneste som gjør jobben sin uten bi-effekter :)

Luksus og luksus. Koster litt ekstra og tror ikke legen min egentlig ville gi meg de, men etter en del klaging fikk jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at fastlegen din nølte med å gi resept på den, Julian?

Litt usikker, sikkert bare sånn de må gjøre det. Prøver vel det billigste først (staten betaler jo mesteparten :) )

Denne er iallefall ca dobbelt så dyr som de andre jeg har fått.(Iallefall den delen av summen jeg må betale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik kjører jeg på daglig basis, bare at jeg tror at min er fullspekket med utstyr. Heldigvis 2 liter med 140hk, og har til og med skinntrukket dashbord. Visste ikke at man kunne få det på slike "folkelige" familiebiler.

 

Min er dessverre ikke fullspekket. Skulle veldig gjerne hatt 2-literen på 140hk og skinn. Og savner soltak. Har også vanlig tenningsnøkkel, og ikke startknapp.

Merker det er litt stress å kjøre forbi nå - må planlegge mer og time giringen litt mer nøyaktig. Bykjøring og køkjøring er ikke så moro med den, da dieselen er utrolig lite smidig i lave hastigheter. Og det start/stopp-systemet er bare slitsomt og unødvendig...

Mondeo mk4 skulle jo egentlig vært byttet ut i år (USA fikk den nye i fjor), men den har blitt utsatt pga problemene i Belgia. Ford skal flytte produksjonen til Spania, og fabrikkarbeiderne har demonstrert og blokkert biler fysisk. Og når nye biler har blitt transportert ut av lokalene har arbeiderne kastet stein på bilene og ødelagt dem, slik at de må snu i døra...Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Aerius selv, funker knaill =D

Men de alene gjør ikke susen her, har i tillegg: Livostin nesespray og lomudal øyedråper, samt en hæv as astma medisiner for astmaen...som blir forværret av allergien.. hiiiaaaa

 

 

kult å bruke hele helgen til å øve til eksamen ZZzzzzZzzz.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...