pautomagi Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Så hva tror folket om denne logoen ? (Ikke offisielt enda) http://llgd.net/content/logo-design-by-whitedesign/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Så hva tror folket om denne logoen ? (Ikke offisielt enda) http://llgd.net/content/logo-design-by-whitedesign/ for minimalistisk for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Så hva tror folket om denne logoen ? (Ikke offisielt enda) http://llgd.net/content/logo-design-by-whitedesign/ If it ain't broken, don't fix it. kvammis, Tzunami, Mariuskv og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Da ble det sandaler på familietralla Er ikke så svarte som det ser ut for. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Jeg synes at det ser ganske fornuftig ut. Det er vanskelig å få en Passat til å fremstå stort finere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Det var veldig godt å kjøre med. Komforten i behold! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Her er fargen på felgene mer rettferdig. Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Er det fargede glass bak eller ikke? I såfall hvilken farge? Vanskelig å skjønne, frustrerte meg litt. Grattis med nye sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Dem er fabrikkssotet bare ! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Ble lakkeringen bra til slutt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... . Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er Har ingen av dere vært på jobb i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 makan til drittdag skal man lete lenge etter. begynner med at dne inkompetente lærlingen har målt feil på spottegningene så de traff jo feil i gipstaket seff så når jeg kommer hjem tenkte jeg begynne å grave litt til en parkeringsplass. tok da fram minitraktoren (plentraktor) og hengern, men ene bolten jeg hadde testet om holdte til å "fikse" at diffen gikk her (tilsvarende sveis men drplig plass så vakke så enkelt det) og enhjulstrekk funker ikke så bra på den så måtte da dytte ut turbobilen fra garasjen så jeg kunne dra fram sveisen og sveise diffen på den, begynte da å sveise, men sveisepistolen gikk da til hellvete. men hadde heldighvis ny så fikk bytta. fikk da sveisa diffen, tok da å fant fram startbatteriet til traktorgraveren. la det i hengern, kjørte bort til gravern, fikk starta den, kjørte så bort til der jeg skulel grave, men da gikk ene hydraulikkslangen til hellvete på gravern tenkte nå gidder jeg ikke mer, så skulle da flytte minitraktoren til der den pleier å stå igjen, men da kuka styringa seg på den tilslutt falt styrestaget av, så nå står den fint midt i hagen. når jeg kom inn og satt meg ned i stolen for å skrive her så datt notatblokka mi ned i et glass vann. så tror jeg sier at jeg ikke skal gjøre noe mer idag jeg. wicky124 og Kennethe34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Har ingen av dere vært på jobb i dag? Nei jobb skulker man på slike dager Neida..hadde noen fridager til overs så da synes jeg det passet greit å ta dem når været er på sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Så hva tror folket om denne logoen ? (Ikke offisielt enda) http://llgd.net/content/logo-design-by-whitedesign/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Ble lakkeringen bra til slutt da ? Ser så bra ut som det kan få blitt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg