Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... :).

 

Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er :)

 

Har ingen av dere vært på jobb i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

makan til drittdag skal man lete lenge etter.

 

begynner med at dne inkompetente lærlingen har målt feil på spottegningene så de traff jo feil i gipstaket seff :P

 

så når jeg kommer hjem tenkte jeg begynne å grave litt til en parkeringsplass.

 

tok da fram minitraktoren (plentraktor) og hengern, men ene bolten jeg hadde testet om holdte til å "fikse" at diffen gikk her (tilsvarende sveis men drplig plass så vakke så enkelt det) og enhjulstrekk funker ikke så bra på den :P

 

så måtte da dytte ut turbobilen fra garasjen så jeg kunne dra fram sveisen og sveise diffen på den,

 

begynte da å sveise, men sveisepistolen gikk da til hellvete. men hadde heldighvis ny så fikk bytta.

 

fikk da sveisa diffen,

 

tok da å fant fram startbatteriet til traktorgraveren. la det i hengern, kjørte bort til gravern, fikk starta den,

 

kjørte så bort til der jeg skulel grave, men da gikk ene hydraulikkslangen til hellvete på gravern :P

 

tenkte nå gidder jeg ikke mer, så skulle da flytte minitraktoren til der den pleier å stå igjen, men da kuka styringa seg på den tilslutt falt styrestaget av, så nå står den fint midt i hagen.

 

når jeg kom inn og satt meg ned i stolen for å skrive her så datt notatblokka mi ned i et glass vann.

 

så tror jeg sier at jeg ikke skal gjøre noe mer idag jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...