Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal å se på en Mercedes S klasse fra 70 tallet nå. Blir spennende :)

 

Seems legit.. Eller? Man.. Cruiser i en S-klasse.. Skal du egentlig.. Prøve deg på cruising?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Cruising_for_sex

 

FOR en nedtur... Skulle tro fyren var en blanding av chartersvein og Svein Krogstad.

 

Det virker jo litt sånn :P

 

Så, hvorfor fikk ikke jeg være med?  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye biler der i år, nautiluz var der med x5 og gjorde skam på musikkanleggene som driver og spiller på Tryvann for tiden også

Det er det sykeste jeg har hørt i en bil noen gang iallfall, bilalarmene ulte som bare det når han dro til litt :P Artig treff med mye folk og MYE bra biler må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sykeste jeg har hørt i en bil noen gang iallfall, bilalarmene ulte som bare det når han dro til litt :P Artig treff med mye folk og MYE bra biler må jeg si :)

Ja var mye folk, så du tusslet rundt der med din utkårede. Du stod parkert på rekken bak meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var mye folk, så du tusslet rundt der med din utkårede. Du stod parkert på rekken bak meg

Åja, du skulle jo ha kommet bort å slått av en prat :) Er så vanskelig å så se hvem som er hvem, kjenner liksom folk igjen på bilene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega som er på jakt. Fyren kom sjanglende rett fra puben, hadde tatt 5 halvlitere sa han. Forklarte de samme tingene om bilen 5-6 ganger, og jugde om det meste. På veien ba han oss om å klemme gassen i bånn flere ganger, også toppet det hele seg da vi nærmet oss bostedet hans på vei tilbake. Da sto det en fyr og pisset offentlig, han skrek at vi skulle stoppe og han tok ned ruta og gauka til han... :P

Hehe, regner med at dere tok føttene fatt og løp i motsatt retning ved første mulighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe som er litt dumt at man ikke aner hvem som er eiern bak mange av de fine bilene , og en annen ting jeg syntes parkering burde vært i rekker med e39 på en rekke e46 på en annen osv , da blir det mye enklere å se hvilke e39 som er kulest og e46 osv, mye enklere å sammenlikne biler av samme karroseri da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var mye folk, så du tusslet rundt der med din utkårede. Du stod parkert på rekken bak meg

  

Åja, du skulle jo ha kommet bort å slått av en prat :) Er så vanskelig å så se hvem som er hvem, kjenner liksom folk igjen på bilene ;)

Jeg vet egentlig ikke hvem noen var bortsett fra folk jeg kjente fra før. Så er mulig jeg så dere også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, hadde ventet bedre av deg... Skal hilse på deg etter at du har stoppet en langs veien der du kommer med tenna i lomma og knust nese, man vet aldri hva slags psykoer som man kan komme ut for i trafikken. Jeg har på samme måte alltid irritert meg over slike som deg som tar loven i egene hender, dere fortjener å få dere en på tygga i blandt.

Skjerp deg Werther!

Etter en kjapp søkerunde:

Nettopp! Jeg har jo da noe "skarpere" kaliber i hus så å sikte for å treffe kommer jeg nok ikke til å gjøre om det så ikke står om liv og helse! Men å fyre av ett skremmeskudd hadde jeg ikke nølt med å gjøre!

Eller gjøre som fattern gjorde da han tok en Polakk på fersken som hadde brutt seg inn i båten da den sto på land for vintern! Han ga ham ordentlig god gammaldags juling i stede for å ringe politiet og delevis fordi polakken slo først! Fattern trekker på åra nå men faen å han polakken fikk juling! Stilte opp i lokalavisa med såre knoker å greier :wink:

Kult når pappa tar loven i egne hender, men Werther fortjener en på tygga?

Skjerp deg Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe som er litt dumt at man ikke aner hvem som er eiern bak mange av de fine bilene , og en annen ting jeg syntes parkering burde vært i rekker med e39 på en rekke e46 på en annen osv , da blir det mye enklere å se hvilke e39 som er kulest og e46 osv, mye enklere å sammenlikne biler av samme karroseri da.

Slik jeg forsto det på Hans Fredrik så var det litt vanskelig å få til siden alle kom i ulik rekkefølge og til ulike tider, men det hadde absolutt vært mest ryddig ja :)

Jeg vet egentlig ikke hvem noen var bortsett fra folk jeg kjente fra før. Så er mulig jeg så dere også :P

 

Jeg tror iallfall jeg så bilen din, der borte med veteranbilene? Du så meg sikkert gående og surre rundt med sort BMW M jakke, men det er kanskje litt likegyldig da svært mange gikk med slik jakke :P

Etter en kjapp søkerunde:

Kult når pappa tar loven i egne hender, men Werther fortjener en på tygga?

Skjerp deg Fredrik.

Hva min far gjør har ingenting med meg å gjøre, det får stå på ham. Her blir ting tatt ut av sin sammenheng, dessuten er innlegget 3 år gammelt og ting som var kult da er ikke alltid like kult nå lengre. I kveld får du finne noen andre å kverrulere med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min stod helt nede i kroken med alle bilene fra 70 tallet ja. Var MYE folk med M / BMW klær.

Snakket med Erik angående plassering av biler. De prøver å blande litt så folk må gå rundt for og se på alle bilene. Så ikke for eksempel alle E30 fansen blir stående blant alle E30ene og ikke ser noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...