Kattlikzm Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Er det stor prisforskjell på dette da? Er det snakk om under 150 kroner hadde jeg kjøpt org, men er det mere ville jeg kjøpt uroginal. Du trenger Ytre og indre, mange selger dette i "ett" med litt rabatt (koed mener jeg gjør det). Innerst på det indre sitter det ett låseblekk på mutteren, det kan gjenbrukes men greit å bytte når du har det tilgjengelig eller planlegger det. Pris på org: 1 207*2 = 2414 Pris på LMI: 886*2 = 1772. Er ingen bilder av LMI på GSbildeler.no, men jeg regner med at de er prikk like originalen, bortsett fra at dem har et annet merke. Høyreside org: http://gsbildeler.no/bilder/147940 Venstre side org: http://gsbildeler.no/bilder/147938 Skjer med at dem ser forskjellige ut? Trodde styreleddene skulle se like ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Føler det er på tide med ett takkeinnlegg... Jeg har vært her siden 28 august 2006... 21669 innlegg... blitt bannet herfra flere ganger... krangla med mange... trua mange...kjøpt mye rart...solgt nada... underholdt dere.. og blitt underholdt... Men nå... idag... idag passerte jeg 1000 likes... ETT TUSEN LIKES... Takk til hermano90 som ga meg den tusende liken... Og takk til Andy520iA for min første like...jeg føler meg meget elsket og liket her på forumet nå... dere liker meg best av alt og alle her på forumet...Jeg er bedre likt enn alle andre her...jeg vant "førstemann til 1000likes".... Takk til alle som elsker meg! Jeg elsker meg jeg også <3 (1001 likes...) pautomagi, Daniel80, Kvasi og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Pris på org: 1 207*2 = 2414 Pris på LMI: 886*2 = 1772. Er ingen bilder av LMI på GSbildeler.no, men jeg regner med at de er prikk like originalen, bortsett fra at dem har et annet merke. Høyreside org: http://gsbildeler.no/bilder/147940 Venstre side org: http://gsbildeler.no/bilder/147938 Skjer med at dem ser forskjellige ut? Trodde styreleddene skulle se like ut ? Jeg hadde sjekka på koed også før jeg kjøpte. Normalt at dem er litt forskjellige, ofte også forskjellige gjenger på hver side så de ikke kan monteres om hverandre. marius paulsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg hadde sjekka på koed også før jeg kjøpte. Normalt at dem er litt forskjellige, ofte også forskjellige gjenger på hver side så de ikke kan monteres om hverandre. Jeg hadde kjøpt fra koed, men problemet er at jeg trenger delene ASAP, så da kjøper jeg varene direkte fra Gs Oslo imorgen tidlig . Blir til å kjøpe LMI delen da de har denne på lager. Får satse på at de holder i 2-3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 tips til hvor skaffe sikkemaskin billigst? slik en: ser gasolin har til 2k, men håpa på billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Ref statusen min idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg skal bade i morra, men mest fordi jeg har lyst.. Er jo sommern om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Ref statusen min idag... Var nok ikke der jeg fant den, men sjekka statusen, og den lå der, så kan jo alltids referere til din FB status Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 neida trenger ikke det...ville bare vise at jeg er oppdatert på dagens "sosialt media opplegg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hmm. Sjekka reg nr på ex BMW cab-en min og den ble visst godkjent for noen få dager siden. Viste den til NAF for litt siden og da fant de en lang liste med utbedringsbehov ("kontrollfeil"). Enten har kjøperen vært helt rå på å fikse alt av lekkasjer og slitte deler ila. en måned, eller så har den blitt godkjent på snillere verksted Uansett, good for him, bra at den blir brukt til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Det er jo ikke såååå kaldt i havet! Ref mitt nye profilbilde M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg er ikke klar for vannet i Norge før hmm slutten av JULI, kaaanskje! majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hei! Skal bestille komplett powerflex foring kit til E36 coupe`n. I den anledningen lurer jeg på noen vet om jeg skal ha 10mm eller 12 mm topp lager bake (powerflex) på min BMW E36 318 IS (m42b18, 4 cyl) ? Eller er eneste utveien å måle det som står montert på bilen nå ? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Har du sjekket realoem? Om størrelsen står der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg