M|Fjeld Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Det er jo ikke såååå kaldt i havet! Ref mitt nye profilbilde Er jo Sydentemperaturer i sjøen nå!!!! Lurer på om jeg skal ta en tur til imorgen Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg er ikke klar for vannet i Norge før hmm slutten av JULI, kaaanskje! Du feiga ut din nisse Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Med sokkene på!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Glemte å ta dem av Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Har du sjekket realoem? Om størrelsen står der? Sjekka på Bmw fans og på gs sine tegninger og fant lite der :/ Men endrer størrelsen seg om man bytter til f.eks Supersport black evu senkesett ? Eller er det bilen det kommer ann på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 http://www.tv2.no/2014/05/04/sport/northug/vintersport/5563020 Til og med stjerner gjør feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 http://www.tv2.no/2014/05/04/sport/northug/vintersport/5563020 Til og med stjerner gjør feil. Er bare vanlige mennesker de og, til syvende og sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Er bare vanlige mennesker de og, til syvende og sist Helt villt hvor mye det opptar folk. På Twitter snakkes det ikke om annet i kveld/natt. Det er like mye prat om Northug akkurat nå som det pleier å være på Eurovision-finalen når landene skal stemme. Syke greier. Ikke en pip om russejenta som ble gruppevoldtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hadde jeg gjort det samme som skikongen så hadde nok ikke jeg fått reise til ukjent sted for og tenke på hva jeg har gjort. Vi vanlige folk hadde fått se innsiden av et fengsel eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Meget provoserende, for en fjalp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Ja nå har det gått skikkelig på trynet med Petter, først ene nedturen etter den andre i skisporet og så fyllekjører han og krasjer bilen sin. Er jo akkurat sånn det går med filmstjerner og artister hvor suksessen er dalende Synes egentelig fyren virket allrigth, mobba Svenskene i beste sendetid og greier. Men når du setter deg bak rattet med promille og attpåtil i så store mengder at du ikke klarer å holde bilen på veien, ja da synker du så ekstremt lavt...Ikke var det særlig god reklame for Audi heller, her har de sponset hele Norges skikonge tror de men ender opp med å istede ha sponset en fyllekjører som krøller bilen i autovernet på samtlige Norske avisforsider Han trodde vel som Audi eiere flest tror, at med Quattro er man uovervinnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Hadde jeg gjort det samme som skikongen så hadde nok ikke jeg fått reise til ukjent sted for og tenke på hva jeg har gjort. Vi vanlige folk hadde fått se innsiden av et fengsel eller noe slikt. For å "diskutere" med sine nærmeste hva han hadde gjort. Han skulle vokse på dette. Hørt noe så dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Skal bytte skiver og klosser på bilen.... er det noen merkbar forskjell på orginal deler kontra slike borra og slissa skiver med greenstuff klosser? ..jeg mener det koster jo en del ganger mer så, lureri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Helt villt hvor mye det opptar folk. På Twitter snakkes det ikke om annet i kveld/natt. Det er like mye prat om Northug akkurat nå som det pleier å være på Eurovision-finalen når landene skal stemme. Syke greier. Ikke en pip om russejenta som ble gruppevoldtatt. Hvis voldtekten ikke er i Oslo så er den ikke like alvorlig. Vi utenfor Oslo er som D kjendiser a vettu. Kanskje lavere også. Men, vi som bor i området rundt Lillehammer får vite mer fra media. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Hadde jeg gjort det samme som skikongen så hadde nok ikke jeg fått reise til ukjent sted for og tenke på hva jeg har gjort. Vi vanlige folk hadde fått se innsiden av et fengsel eller noe slikt. Tviler vel på at du hadde blitt kastet i fengsel fra dag en, må vel en rettsak til osv. En annen ting, er det noen som vet hva han hadde i promille? Er vi sikre på at han har tatt mer en ett par øl? Jeg føler at det lureste man ofte kan gjøre er å vente til det kommer litt mer fakta på bordet før man blir for bastant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg