Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var fire skruer, men jeg tror det er noe lenger inn (hvis det er lov å si).

Kan henge seg opp i bryterpanelet over. Så hvis du tar det ut først er det gjerne enklere.

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke butikker selger ruller med gråpapir/plast, kan NorEngros/Staples etc. ha slikt? Skal lakke lister og må ha dørene åpne for å gjøre dette, så jeg trenger en del å maskere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert gammelt nytt, men så akkurat en F11 m-sport taxi, har bmw begynt å lever biler til "nyttekjøretøy" eller er det muligens noe en taxisjåfør har ordnet selv? ikke helt inne i hvordan det funker med taxi-biler, men mener å ha hørt at bmw ikke leverer taxier? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle biler kan bygges om til taxi.

Det krever bare en del tilkobling inn mot speedometeret, de trenger mye strøm til alle maskinene deres.

Men dette er ikke noe bmw gjør, men feks oslo taxi har sitt eget verksted som kan "lage" taxi av alle biler.

Men det finnes flere bilfabrikanter som har "taxi koblinger" orginalt, altså at stikk og ledninger ligger klart for oppkobling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både i Rogaland og Hordaland er det relativt "vanlig" med BMW som taxi. De er naturligvis (veldig) langt fra Mercedes når det gjelder antall biler, men noe sjeldent syn er det ikke. Det går naturligvis mest i F1x og til dels e6x 5-serie, men 5-serie GT, 7-serie og X6(!) går også som taxier. I Stavanger er det vel også en M550d taxi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både i Rogaland og Hordaland er det relativt "vanlig" med BMW som taxi. De er naturligvis (veldig) langt fra Mercedes når det gjelder antall biler, men noe sjeldent syn er det ikke. Det går naturligvis mest i F1x og til dels e6x 5-serie, men 5-serie GT, 7-serie og X6(!) går også som taxier. I Stavanger er det vel også en M550d taxi.

Ja det blir flere og flere BMW taxier rundt forbi synes jeg, det er litt bra for da har "drosje argumentet" til Mercedes entusiastene mindre å si nå de hevder bilene deres er så mye bedre ;) Men BMW har nok en lang vei å gå for å nå opp til samme service nivå, men det er vel noe som gradvis bygges opp av importøren etter som etterspørselen øker. Man får vel også bestille BMW med "taxi pakke" fra fabrikk om jeg ikke tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:iwant: kanskje jeg må te Stavanger bare for å ta 550d taxi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg sånn Wimp Hifi på prøve siden jeg var så eksepsjonelt flink til å høre forskjell på 320kbps og lossless.

Hadde ikke Wimp vært så treigt og teit lagt opp, så skulle jeg kanskje vurdert å konvertere fra Spotify! Wimp er web-basert og er gørr-treigt på en Mac.. 

Noen her som bruker Wimp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...