majuz Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Cruise Ship Salutes 'Seven Nation Army' UnFuking a SituationLivestream fra ISSCrazy BMP Takes a Detour and Destroys Large Referendum ad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 To timer senere har Folketinget trukket filmen tilbake... selvfølgelig. http://jyllands-posten.dk/politik/ECE6719423/folketinget-har-fjernet-omstridt-video/ Haha, for sent nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Denne dyreparken er litt morsom, med tanke på dette huset. Har vært der selv, og det er vel verdt et besøk.hehe, ja der skal jeg se om vi må avlegge ett besøk takktakk. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Hva skal bimmers folket i dag? Dama kommer en tur i kveld til meg, vært borte hele forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 var ikke du lei dama eller var det ett annet forummedlem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Lastebiler har brukt adblue teknologien i et par år nå, og en euro6 lastebil brenner idag renere enn alle euro5 diesel- og bensinbiler. I praksis er den så ren at feks Bergen hadde fått bedre luftkvalitet om man bytter ut all personbil trafikk med denne type kjøretøy. Når de får dreisen på denne teknologien i personbiler vil vi nok se de større motorene ala v8, v10 og v12 komme for fullt tilbake. Dette er hvertfall noe jeg håper på. Teknologien er der, nå må bilprodusentene ta den i bruk. Sent fra min C6903 via Tapatalk I lastebiler kom det allerede på Euro5. Med tanke på at tungtransport står for 70% av utslippet i bytrafikken, så er det mye større gevinst med fokus der enn med fokus på personbiler. så det lå en s2000 med kompressor på finn.no nå.. Stor forskjell på kompressor og turbo på slike motorer. Så dynografen til en VTEC med turbo, og der fikk du plutselig 500 hk ekstra på 4000 rpm. Må jo være livsfarlig å kjøre med. Med kompressor får du en jevn og "lettkjørt" motor i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 var ikke du lei dama eller var det ett annet forummedlem? Det er meg det Wicky ! Nå bor vi ikke sammen lenger eller er sammen vær dag. Så når er sammen inni mellom så går det ann å glede seg faktisk VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Også når du ikke har pult på en uke så blir det helt annerledes... Thundercoil og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Idag blir jeg gjort stas på! God middag og bløtkake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Også når du ikke har pult på en uke så blir det helt annerledes... Vi tenker nok likt der Idag blir jeg gjort stas på! God middag og bløtkake! Hva er grunnen til det? bursdag? bryllupsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Er nok en stund til brølløp, men fyller år idag ja! wicky124, VegarVS, Skårholen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Er nok en stund til brølløp, men fyller år idag ja! Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 noen som har testet delte drivakselmansjetter?er en midlertidig løsning da jeg har en gåen mansjett på bruksbilen, men vil helst bruke tiden min på å skru på drosja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Er nok en stund til brølløp, men fyller år idag ja! Gratulerer med dagen Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Er nok en stund til brølløp, men fyller år idag ja! Gratulerer med dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg