Tzunami Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Når det er ganske likt hos Volvo, Ford og Mazda, så dekker det litt mer enn det Subaru gjør alene Men er som Wicky sier, nå er det elbil, kollektiv eller sykkel som gjelder tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Når det er ganske likt hos Volvo, Ford og Mazda, så dekker det litt mer enn det Subaru gjør alene Men er som Wicky sier, nå er det elbil, kollektiv eller sykkel som gjelder tydeligvis... Men det kommer en tid hvor folk skjønner at det suger, spess på vinteren. Da står du klar med Subaru med 4wd Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Selfølgelig gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Hvis jeg skal være helt ærlig så får politikerne til det de vil i Oslo hvertfall. Stadig flere sentrumsveier blir blokkerte og de fjerner ene offentlige p-plassen i byen etter den andre. Så jeg har funnet ut at det egentlig bare er å finne seg i å ta trikken ned til byen fordi det går 2x ganger raskere enn om jeg tar bilen. Å komme seg til andre steder som er utenfor bysentrum er fortsatt raskest med bil heldigvis (slipper å stå ute i kulda og regnet!)... Edit: Nå snakker jeg om rushen! Bilkjøring i sentrum på kveldstid går fortsatt ganske greit. Nå stikker jeg og prøvekjører bil for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 hvilken bil skal du prøvekjøre nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Hva skal det kompenseres med da? Det er en del milliarder som må hentes andre steder. Kompenseres? Hvorfor ska det kompenseres med noe, det er da prisen staten må ta for å få en nyere, sikrere og mer miljøvennlig bilpark. Det er prisen på færre dødsfall langs veiene som følge at folk kan kjøpe seg mer moderne og tryggere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 i en perfekt verden ja... Men vi vet det blir dratt inn avgifter andre steder noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det er noe som heter "statsbudsjett". Om de skal fjerne inntekter et sted, så må de kutte kostnader et annet sted. Og nei, de kan ikke bare fyre på med oljepenger, for da kommer et skummelt spøkelse som heter "inflasjon". I en perfekt verden kan staten bare trykke opp penger når de trenger det, og den perfekte verdenen heter Zimbabwe. Så da er det bare å glede seg til slike penger: hermanoo90 og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det er noe som heter "statsbudsjett". Om de skal fjerne inntekter et sted, så må de kutte kostnader et annet sted. Og nei, de kan ikke bare fyre på med oljepenger, for da kommer et skummelt spøkelse som heter "inflasjon". I en perfekt verden kan staten bare trykke opp penger når de trenger det, og den perfekte verdenen heter Zimbabwe. Så da er det bare å glede seg til slike penger: For å sette det litt i perspektiv på hvor ille inflasjonen er i landet, kan jeg bidra med 1 NOK til ZWB Hold dere fast! 1 Norsk krone er verdt 2 127 843 060 Z$ Da regnet etter gårsdagens kurs.. Den 10 000 000 Z$ seddelen er forøvrig verdt tilnærmet lik 0 NOK hos oss(logisk nok..) :S Høres jo helt vannvittig ut Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Litt dumt spørsmål.. Drev å diskuterte med en kollega om en kompressor.(link i bunnen) Den står at den leverer rundt 250l/min, men er de ved 10 bar(som de står arbeidstrykke er?)? Så om jeg setter på en regulator på si en lakksprøyte som skal ha 2bar trykk stabilt. Vil da l/Min forandre seg eller forbli de samme? http://www.jula.no/kompressor-dv2-400-10-24p-24-l-2200w-356l-min-200068 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Litt dumt spørsmål.. Drev å diskuterte med en kollega om en kompressor.(link i bunnen) Den står at den leverer rundt 250l/min, men er de ved 10 bar(som de står arbeidstrykke er?)? Så om jeg setter på en regulator på si en lakksprøyte som skal ha 2bar trykk stabilt. Vil da l/Min forandre seg eller forbli de samme? http://www.jula.no/kompressor-dv2-400-10-24p-24-l-2200w-356l-min-200068 Du vil jo få 2 bar i sprøyten, mens kompressoren jobber for å holde trykket som er innstilt på den, hvis du drar maks mengde fra den, så vil jo kompressoren jobbe kontinuerlig. Altså hvis du bare drar 50l i minuttet, så hvil jo ikke kompressoren gå konstant. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Så l/min vil Ikkje øke noe i de heletatt nei? Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Ferrari 458 Horror crash at Suzukahttp://www.youtube.com/watch?v=yH4uPHuVsrQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 sykt at begge overlevde det crashet !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Jau, det gikk relativt fort når det smalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg