Yngvejos Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Betaler 345 Euro. Kommer vel på 3500 kr. til sammen inkludert frakt og moms. Struper en av sommerns planlagte roadtrips, men til gjengjeld har jeg noe nesten ingen andre har og det er alltid like awesome.Fikk skikkelig superlyst (IMPUUULS) på tur ned til Ringen om 2 uker for å se den bilen live i 24-timers løpet. Han som har laget den bilen ønsker alle entusiaster velkommen i pit lanen før løpet og det er once-in-a-lifetime mulighet, samt at denne bilen kun skal brukes til dette løpet og vil aldri bli sett igjen på bane etter at sirkuset er over. Og det at jeg fikk skikkelig endurance-racing kick etter gårsdagens Le Mans gav meg bare mer lyst! Da har man liksom sett ekte race på Ringen, super sjelden bil (a one off) og ekte endurance race... Noe interesse for 24-timers løp på Ringen på impuls, her? Jeg har allerede arrangert spontantur til ringen idag. Ser ut til at det blir avreise 28 og hjemreise 4-5. Hadde vært gromt å fått med seg 24-timers løpet, men turen går av e30 budskjettet så jeg holder meg til å være der de dagene banen er åpen for hvermansen.
noekult Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Gjør det gjør det, gjennomfør det! -noekult Snakket med han akkurat nå... Make sure you come by our pits! Oh man... Det er som om kongen av Wall Street vil møtes (noe som er nesten sant da "Glickenhaus Group" er helt enorme på Wall Street). Det er helt sjukt... Come on people, hva med litt engasjement - vi camper i skogen med nydelige musikk i øra hele natta!
850i Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Noen som vet av noen som selger "Zymöl Strik"? Ser BS har det på nettsiden sin, men de har visst 60 dagers levering på det, bestillingsvare...
noekult Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Veldig "Honda S2000 look" - vet ikke helt, kanskje hatt litt mer elegante felger?
316 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Vært på Tusenfryd med dama, Clerion, stedattera hans og venninna hennes i dag. Varmt og godt, men slitsomt å stå i kø... Så Nora og Marius fra Paradise, samt Tom og Runa fra Cæsar ! Hvilken side kan jeg lese om Zibiri sin luftige kjøretur? Hehe.
CV-Erik Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Vært på Tusenfryd med dama, Clerion, stedattera hans og venninna hennes i dag. Varmt og godt, men slitsomt å stå i kø... Så Nora og Marius fra Paradise, samt Tom og Runa fra Cæsar !Hvilken side kan jeg lese om Zibiri sin luftige kjøretur? Hehe. Jasså, vært i Follo i dag altså!
bingo Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Noen som vet hva jeg kan forlange for en jaytec 1600 effekt forsterker?
BimmerE46 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Da var "ny" bruktbil handlet inn. E39'n ble litt for liten for 2 voksne, 1 barn, to hunder,2 bur, barnevogn, varer ++++ Så da ble en ny bil nødvendig. Men E39'n er fortsatt hjemme Det ble en lang utgave av T5. Veldig kjedelig bil i grunn, men det hjalp med soting og svarte 19" Larzon Panamera felger. Så det ble en god del mer komfort nå ja, og turer er bare kos nå. Slik så den ut. På vei hjem fra Tr.heim Framrutene mangler soting. Og hjul montert Framrutene ferdig sotet og hjul på plass. På tur
FredrikE24 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Synes det ble litt for mye med de svarte felgene! Har ikke T5 5x120? Få på noen stilige BMW felger?
Anbefalte innlegg