hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hadde en Roadtrip fra Oslo, ned tl Marokko. 4500km Oslo-svinesund(hamstring av snacks) -malmø-københavn-frankfurt-lyon-barcelona-malaga-algeciras-tangier-fez. Var da i marokko i 3 uker, (kjørte 1000km der nede. Så samme vei retur. Totalt 10 000km på 4 uker. =) Savner atmosfæren og all morroa ved roadtrips Elsker å kjøre neddover europa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 (endret) Liten tur rundt i USA starter i Vegas og avslutter i Miami. Med en snartur innom Mt.Rushmore. Litt usikker på den siste der men sykt lyst til å se det stedet.Skal også muligens til usa en tur nermere vinter'n. Det blit artig.Edit: Du mener km vel? Endret Mai 20, 2014 av Sjøbuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Blir garantert gøy, vet du hvor du skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Ingen klare planer ennå. Men har 2-3 alternaltiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Har vært mye på øst- og vestkysten. Men aldri midtvesten, skal dog få opplevd det nå i august. Bare å spørre om du lurer på hva som bør oppleves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Dear fellow citizens .... our Royal Queen is officially on drugs xD http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kongehuset/dronningen-viste-egen-krukke-ved-oscarshall/a/10123809/ Krukke med splasha på maling - wow hvem kunne ikke laget det... wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Åja sånn sett, er nok skade saken som gjør det ille hjelper jo ikke st du er 20 heller? Jeg er 22 snart 23 så er dyrt for meg. Betaler vel nesten 14-15 med full kasko på 330'n i året xD Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg fikk ikke forsikre 325n hos Sparebank1, 21 år med null uhell, 50% bonus Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Har vært mye på øst- og vestkysten. Men aldri midtvesten, skal dog få opplevd det nå i august. Bare å spørre om du lurer på hva som bør oppleves Vi har fått et tilbud noen år nå gjennom en forening jeg jobber i. Der får vi tilbud om og flytte nye campingbiler fra fabrikken til et utleiefirma et sted i USA. I fjor var dette alternaltivene. Chicago til Seattle – 22. april til 21. mai, C-25, Pris fra 10 898,- pr. pers Chicago til Las Vegas – 1. april til 30. april, C-30, Pris fra 10 898,- pr. pers Chicago til San Francisco – 4. mars til 2. april, C-25, Pris fra 10 898,- pr. pers Chicago til Salt Lake City – 8. april til 7. mai, C-25/C-30 Pris fra 10 898,- pr. pers Man betaler for fly tur retur. Og 2 hotell overnattinger. 1 første dag før bilen hentes og 1 etter bilen er levert siste dag. Man får utlevert bilen og må ta seg fra Chicago til Seattle iløpet av de dagene. Hvordan man kjører dit spiller ingen rolle. Sålenge bilen er fremme i tide. Bensin, mat og campingplasser må man dekke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Av de alternativene hadde jeg gått for Chicago - San Francisco (via Las Vegas, og gjerne Los Angeles) eller Chicago - Las Vegas. Har selv kjørt sistnevnte (med fortsettelse til Los Angeles), og kan absolutt anbefale den. Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Jeg fikk ikke forsikre 325n hos Sparebank1, 21 år med null uhell, 50% bonus :pSent fra min GT-I9100 via Tapatalk Hmm det var da jævlig merkelig syns jeg Jeg er 22 med null uhel og gikk nettopp opp til 60% men jeg har vel fortsatt ikke fått et nei på noen biler Oo Fikk nei på en m5 hos Sparebank1 men fikk ja god Gjensidige Så er vel derfor jeg holder meg her de få kronene jeg sparer ved å bytte får jeg igjen hvert år uansett Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Årets tur i Merca med flyttelass ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Jeg vil på roadtrip i år også...men kona nekter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Jeg og en kompis tenker oss en skikkelig biltur rundt i europa, vi har bare 9 dager på oss, men skal prøve å oppleve mest mulig på flest plasser Foreløpig går turen nedover gjennom Danmark, vestover via BeNeLux-landene. Så via Sveits til Italia, før vi venter snuten nordover via Østerrike, Tsjekkia og Polen, Litauen, Latvia og Estland, båten over til Finland, så båten over til Sverige og kjøre derifra til Oslo. ifølge google maps vil turen i ren kjøring ta 76 timer, men om man regner ca 8-10 timers kjøring hver dag, og sikkert litt nedkorting i ruta, så bør vel det være gjennomførbart? Skal jo være en bilferie, så begge er fullt klar over at det blir mange timer i bil Uten navn2.png Hehe, første gang jeg har sett noen planlegge en roadtrip i Europa som går RUNDT Tyskland. Det er liksom obligatorisk for alle å ta en tur på autobahn og/eller nordsløyfa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Tyskland er kjedelig å kjøre på med mindre man skal teste toppfart på autobahn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Mange her inne som er i Oslo nå? ser at det er mye traktorer på TV2 Nyhetskanalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg