Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

er jo egentlig ikke så veldig rart det, Gratis bom, billig å fylle opp, kjøre i kollektivfeltet. Mer hester standard en det alle fjortis gutta på forumet her drømmer om å ha i sin fremtidige ombygde e36 m3.

 

Det er spørsmål om tid før de må betale for bom og at de IKKE får kjøre i kollektiv felt, hører dette vær dag på Radio og Nyhetskanalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spørsmål om tid før de må betale for bom og at de IKKE får kjøre i kollektiv felt, hører dette vær dag på Radio og Nyhetskanalen

jeg også tror at det vil komme, men hvorfor ikke nyte fordelene så lenge man har mulighet?

Men blir spennende å se fremover hva som skjer.

FRP - står jo for lavere avgifter på bil. Tvilsomt at de kommer til å skattelegge elbilbilister med bomavgift.

Høyre - har vel egentlig ikke noe mening

Venstre - miljøparti, kan ikke øke avgifter på "null-utslips" biler.

AP - For å vinne stemmer fra venstre siden så har de sakt at de ikke skal innføre avgifter. Dette igjen setter press på den blå-siden, spesielt venstre, som ikke vil miste sitt miljøalibi.

SV - ønsker vel egentlig at ingen skal bevege seg ut hjemmefra, så vanskelig å si hva de finner på.

SP- miljøparti, så de kan ikke stemme for økning på "null-utslips" biler de heller.

 

Så slik jeg ser det, så kommer avgiftene på el-biler til å være slik som i dag lenge fremover. Fri bompassering det samme. 

Kollektivfeltet der i mot spøker det nok veldig for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer når vi har løst et mindre teknisk problem... :)

Det var bra, jeg hadde tenkt å sette meg til å lese den ser du :)

508sw.jpg

Nøyaktig det samme tenkte jeg på, nye C klasse stasjonsvogn er en veldig pen bil men kunne absolutt ha vært en Peugeot eller Audi. Er det som ofte blir feil når bildesign skal pent og rent, da blir det for mainstream og kjedelig slik Audi har vært i alle år. Men får håpe proporsjonene er bedre irl på denne enn for sedanen, for den ser nesten komisk ut fra noen vinkler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også tror at det vil komme, men hvorfor ikke nyte fordelene så lenge man har mulighet?

Men blir spennende å se fremover hva som skjer.

FRP - står jo for lavere avgifter på bil. Tvilsomt at de kommer til å skattelegge elbilbilister med bomavgift.

Høyre - har vel egentlig ikke noe mening

Venstre - miljøparti, kan ikke øke avgifter på "null-utslips" biler.

AP - For å vinne stemmer fra venstre siden så har de sakt at de ikke skal innføre avgifter. Dette igjen setter press på den blå-siden, spesielt venstre, som ikke vil miste sitt miljøalibi.

SV - ønsker vel egentlig at ingen skal bevege seg ut hjemmefra, så vanskelig å si hva de finner på.

SP- miljøparti, så de kan ikke stemme for økning på "null-utslips" biler de heller.

 

Så slik jeg ser det, så kommer avgiftene på el-biler til å være slik som i dag lenge fremover. Fri bompassering det samme. 

Kollektivfeltet der i mot spøker det nok veldig for.

 

 

Enig med deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syens fortsatt ikke de lydene kan måle seg med en sekser eller V8er :) Smaksak.

 

Jeg er enig i at rekkeseksere har et vesentlig mer sexy lydbilde, men en skikkelig rekkefirer har langt fra et dårlig lydbilde. En potent rekkefirerer har et mer rått lydbilde som man enten liker eller ikke liker. Rekkesekseren er nok lettere å like på den måten. Det er litt den samme historien med boxerfirere vs. boxerseksere også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syens fortsatt ikke de lydene kan måle seg med en sekser eller V8er :) Smaksak.

Ingen vil nok si imot på akkurat det, men du sa da at det aldri kan bli bra lyd i en firer.

Du sa ikke at de ikke kan måle seg mot 6/8 sylindre.

Neste gang burde du kanskje starte setningen med: "Jeg synes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...