Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjerringa har sneket seg til sengs, da er det på tide å hørre godt musikk!! Akkurat når går det i Kim Larsen ;-) {style_image_url}/attachicon.gif uploadfromtaptalk1400966819801.jpgSent fra min D6503 via Tapatalk

Burde bare følgt hu til sengs kjenner jeg idag..kirken om ett par timer.

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror fikk denne uka frastjålet sin iphone, nå bruker han sin knuste iphone igjen, men han får tyvens bilder på sin bildestrøm! hahaha

Politistasjonen i morgen og levere bildene :D

 

 

Tror du skal spare deg for tur til Politistasjonen..Ingen kvittering, Imei eller annet bevis på eierskap.... de henlegger saker derman har bevis på tyven med kvittering etc.... så tror ikke du blir prioritert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal spare deg for tur til Politistasjonen..Ingen kvittering, Imei eller annet bevis på eierskap.... de henlegger saker derman har bevis på tyven med kvittering etc.... så tror ikke du blir prioritert...

Ahh blææ... Ja virker jo logisk det :-)

Får legge ut bilde av han på face da og di at han her er tyven :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone har jo GPS sporing. En jeg kjenner ble frastjålet iphone på byen. Han spora den fra en annen kammerats iphone. De fant da en gjeng på 4-5 gutter. De kontakta politi og politi kom og konfrinterte de gutta. Nei ingen av de hadde tatt noe iphone.

Da trykke eieren av mobilen på "spill av lyd" på sporings greia og det begynnte og hyle i lomma på han ene fyren. Busted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...