Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk igjen 1400kr av det jeg har betalt for mye hos gjensidige! :smile:
Har endret kjørelengden min til 5000km i året nå også, da jeg ikke har kjørt det jeg har betalt for tidligere.
Så jeg kan kjøre 40.000km "gratis", må fortsatt betale 5000kr for minste kjørelengden. Men er jo halvparten av hva jeg betalte :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan laste inn film på usb pinne å sette i PS3?

Evt hvem formater takler den?

Sent from space using Tapatalk -

Min ps3 måtte jeg ta en omvei for og se video.

Og man kan ikke ha større minnepenn/harddisc enn 32 gig i ps3'n.

Gå til video. Trykker du på X står det bare at den er tom eller ikke kan lese innhold eller noe sånn..

Trykk derfor trekant istede. Og gå til åpne. Da kan du se innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Gjensidige, og tror jeg måtte fått ganske mye penger tilbake om jeg skulle endt opp på det jeg betaler i dag.

 

Sjæl! Hadde ikke blitt billig for Gjensidige det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne nok ha gjort premien billigere og ikke gitt ut denne slumpen med kroner, men for meg så er det uaktuelt å bytte forsikring selskap siden jeg ikke gidder. Haha. Merker ikke noe til betalingen da det blir trekt av et automatisk trekk i mnd. What? Ja.. Men kommer godt med likevel. Samme med skattepenger. Kunne nok betalt litt mindre i mnd, men er godt når man får igjen og. :)

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. det er ikke alle år man faktisk får igjen noe på kundeutbyttet heller da det kommer an på overskuddet. Beløp under kr. 150 får man f.eks ikke men som regel blir det et par kroner.

 


Hva er egentlig kundeutbytte?

Det er Gjensidigestiftelsen som eier flest aksjer hos oss. De gir aksjeutbyttet sitt videre til skadeforsikringskundene våre i Norge. Det er dette vi kaller kundeutbytte.

 

Skillet mellom kundeforholdet (Gjensidige Forsikring ASA) og eierforholdet (Gjensidigestiftelsen) gjør at kundeutbyttebeløpet ikke kan gis som rabatt.

Regnskapsmessig kan ikke kundeutbyttet betraktes som en regulering av premieinntekten. Beløpet er skattepliktig, og bør skilles fra løpende forsikringer/forsikringspremie

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...