Werther Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Man anbefaler ikke SAAB til en som er ute etter billig og enkelt bilhold. SAAB har ræva girkasser, elendig holdbarhet på turboer og generelt mange motorhavari. 900 og 9-5 er blant de modellene jeg ser oftest langs veien med nødblink, sammen med nettopp Opel Astra F. Nissan Micra er en finfin bybil. Selv hadde jeg kjøpt Toyota Corolla eller Mazda 323... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 er e30 316i noe å satse på til førstebil? mulig å skremme mer hest utav den uten å legge mangfoldige tusen i motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 er e30 316i noe å satse på til førstebil? mulig å skremme mer hest utav den uten å legge mangfoldige tusen i motor? Jeg har hatt en, synes ikke den gikk så utrolig dårlig faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 er e30 316i noe å satse på til førstebil? mulig å skremme mer hest utav den uten å legge mangfoldige tusen i motor? kjøpt heller e30 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Jeg har hatt en, synes ikke den gikk så utrolig dårlig faktisk... Jeg har prøvd en syns det gikk dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Erik, kan du samle sitatene dine i et og samme innlegg. Blir litt halvsprø av alle innleggene dine uten mål og mening. awt, Fredrik 90 og Kjennern reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Jeg har prøvd en syns det gikk dårlig Hva er målet da? At man kan børne? Det går an med den... Men nei, den drar ikke skinnet av pølsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Hva er målet da? At man kan børne? Det går an med den... Men nei, den drar ikke skinnet av pølsa Hva er målet da? At man kan børne? Det går an med den... Men nei, den drar ikke skinnet av pølsa Kjøper han med diffbrems så går det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Blir ikke enklere å burne med diffbrems, blirå burne på to hjul, dersom man klarer å burne i det heletatt på to hjul, uten diffbrems, som oftest alltid på et hjul-->enklere å burne 316 og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Hvorfor er det egentelig så stas å stå stille og burne, er jo overhode ikke noe spenning eller adrenalin i det som f eks drifting... Eneste man oppnår er å slite ut drivverk, dekk og hisse på seg Politiet turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Blir ikke enklere å burne med diffbrems, blirå burne på to hjul, dersom man klarer å burne i det heletatt på to hjul, uten diffbrems, som oftest alltid på et hjul-->enklere å burne Nettopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Bmw har egentlig greie biler. Det er faktisk andrevalget mitt, etter Saab. Det er BMW som er nærmest på komfort, kjøreegenskaper og holdbarhet. Før dere klikker...Dette var noe naboen sa til meg når jeg kjøpte 330en. Hehe. Gikk ned med søppelet for et halvt år siden, forbi huset hans, og hørte noen fæle lyder ved oppstart. Dagen etter ble den tauet bort. Samme kveld kom den tilbake på prøveskilter og har stått der siden. Haha Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 kjøpt heller e30 325 skal ikke bare kline til med en e90 m3 i samme slengen og da??? Hadde prisen vært lik på 316i og 325i hadde jo valget mitt vært lett, men slik er det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Blir ikke enklere å burne med diffbrems, blirå burne på to hjul, dersom man klarer å burne i det heletatt på to hjul, uten diffbrems, som oftest alltid på et hjul-->enklere å burne Tenker med på drifting jeg nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Nettopp... Å burna er ikke så fett. Drifte som er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg