Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Man anbefaler ikke SAAB til en som er ute etter billig og enkelt bilhold.

SAAB har ræva girkasser, elendig holdbarhet på turboer og generelt mange motorhavari. 900 og 9-5 er blant de modellene jeg ser oftest langs veien med nødblink, sammen med nettopp Opel Astra F.

Nissan Micra er en finfin bybil. Selv hadde jeg kjøpt Toyota Corolla eller Mazda 323...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er e30 316i noe å satse på til førstebil? mulig å skremme mer hest utav den uten å legge mangfoldige tusen i motor?

 

Jeg har hatt en, synes ikke den gikk så utrolig dårlig faktisk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er målet da? At man kan børne? Det går an med den... Men nei, den drar ikke skinnet av pølsa :P

 

Hva er målet da? At man kan børne? Det går an med den... Men nei, den drar ikke skinnet av pølsa :P

Kjøper han med diffbrems så går det vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke enklere å burne med diffbrems, blirå burne på to hjul, dersom man klarer å burne i det heletatt på to hjul, uten diffbrems, som oftest alltid på et hjul-->enklere å burne

 

Nettopp...  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw har egentlig greie biler. Det er faktisk andrevalget mitt, etter Saab. Det er BMW som er nærmest på komfort, kjøreegenskaper og holdbarhet.

Før dere klikker...Dette var noe naboen sa til meg når jeg kjøpte 330en. Hehe.

Gikk ned med søppelet for et halvt år siden, forbi huset hans, og hørte noen fæle lyder ved oppstart. Dagen etter ble den tauet bort. Samme kveld kom den tilbake på prøveskilter og har stått der siden. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt heller e30 325

skal ikke bare kline til med en e90 m3 i samme slengen og da???

Hadde prisen vært lik på 316i og 325i hadde jo valget mitt vært lett, men slik er det ikke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...