wicky124 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Wicky, spist på Tåsen eller pizzabua enda? Må dessverre skuffe deg der gitt..No i has not...but what i do has..is a scooter...yes...i has scooter! now i can scooter my way to work all day evry day and save som bompengs! Jeg har faktisk ikke spist kebab eller pizza siden sist jeg snakket med deg om dette...Kanskje du skal ta med meg neste gang våre veier krysses i mitt område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 http://www.nrk.no/verden/_-det-var-eit-sporsmal-om-aere-1.11743396 Fredens religion er i gang igjen…. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 skal ikke bare kline til med en e90 m3 i samme slengen og da??? Hadde prisen vært lik på 316i og 325i hadde jo valget mitt vært lett, men slik er det ikke! 90% av de E30'ene som er igjen, er fulle av rust og faen. De siste 10% er veldig høye i pris. Gå for E39 eller E46 i stedet. Enig med Fredrik, burning er ut. turbina10 og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Sikring av last er en kjekk ting: http://www.liveleak.com/view?i=b29_1401213288 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Å burna er ikke så fett. Drifte som er rått Tenker med på drifting jeg nå da Kjøper han med diffbrems så går det vel Lær deg dette nå... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Helg Legen nå å sjekke hjertet (begynt å bli gammel, skummelt), klippe plen, fotballtrening med guttungen OG sist men ikke minst grillings og pils Livet er flott, vel bortsett fra legetimen........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Kun 4timer igjen på jobb her føre turen går opp til bilsalongen og bytte en list, så er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Må jobbe på Fredag ............................ FML...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Lær deg dette nå... 7. Unngå dobbeltposting (flere innlegg under hverandre) - Når man svarer på flere innlegg samtidig, prøv å samle disse svarene i ett innlegg. Bruk knappen "Multisitat" for å sitere flere tidligere innlegg samtidig. Dobbeltposting er selvfølgelig lov i prosjekttråder(vurder å bruke bloggfunksjonen her på Bimmers). http://bimmers.no/topic/772489-forumregler-for-bimmersno/ turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 http://www.nrk.no/verden/_-det-var-eit-sporsmal-om-aere-1.11743396 Fredens religion er i gang igjen…. Kan ikke huske at du dro inn hinduisme når det var mye i media om alle voldtektene i India? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Det hadde han vel kanskje gjort hvis det var noen kjente hinduister her inne. Thundercoil og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 nettop....innlegget til merrushe var myntet som ett personangrep....samme om jeg hadde skrevet om voldtektsskandaler og swinging i Danmark...det er lite interessant for folk men det er "direkte mot deg" om du skjønner.... Den steiningen har ingenting med religion å gjøre. Er snakk om mangel på kunnskap iblandet en idiotisk kultur.... Islam sier klart og tydelig at man skal gifte seg med den man selv ønsker! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Jeg er helt enig med deg. Problemet er at du nettopp tar slike innlegg personlig og ofte hisser deg opp. HPVL, Merrushe og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Og det slår heller aldri feil at du kommenterer mine innlegg... Jeg kan ikke helt se HVOR jeg ble hissig? Jeg svarte ved å spørre ett nytt spørsmål...Om det er det som kalles hissig i Danmark vet jeg ikke...kanskje du egentlig er en hissig person? Er du en hindu kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Jeg skrev at du ofte hisser deg opp (som nå med det siste innlegget)... ikke at du hisset deg opp i forhold til Merrushe's innlegg. Du burde også forstå at det er din reaksjon han venter på og som er årsaken til at han poster slike relativt tåpelige innlegg. Forøvrig kommenterer jeg ganske nøyaktig hva jeg vil her inne. e30_joakim og Merrushe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg