Dal-z Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 De er avtagbare, sånn forresten... Neida, tuller bare.. Hadde BBS-senterkopper på LM-repsa mine selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 De er avtagbare, sånn forresten... Neida, tuller bare.. Hadde BBS-senterkopper på LM-repsa mine selv Hahah! ja, men da må jeg jo kjøpe bmw kopper... og da blir det mindre penger til felgbudsjettet har forresten hatt ekte bbs rs men dem er solgt og det har jeg angret på maaaange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Flott vær i Ålesund i dag. Håper det holdet seg hele helga så det blir et flott landstreff for bmwccn. Sent fra min GT-I8190 via Tapatalk Fredrik, majuz og Jås reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Fint vær er bestilt! Her er et bilde fra trollstigen idag,dette blir en fin tur tror jeg for de som har mulighet til å bli med! majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Her er ett fra i går! Ok da, dette ble bedre: Bare så synd med den rustne E46'en som sniker seg med på bildene noekult og Jås reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Nice Noe sier meg at Norges-roadtrip er tingen for innkjøring av kommende F30en (august) Nytern og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Definitivt, noekult! Norge er et vakkert land å oppleve i bil, det gjør det kanskje ekstra trist at veinettet.. Vel.. Det suger Hvordan felgene mine overlevde turen i går vites ikke, noe rett må Breyton ha gjort. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Nytern, ble du påkjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Nytern, ble du påkjørt? Vet ikke helt hva jeg ble egentlig! Gikk ut av bilen og oppdaget at det var brattere enn jeg hadde sett for meg, høydeskrekken gjorde at jeg bare la meg ned kjappest mulig Noen har forøvrig sladda seg hele veien til topp, ganske imponerende! Evt skremmende, jeg vet ikke helt Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 JEg vil gjerne vite hva den markerte lista heter, trenger ny Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Reidar! Hmm.. Skiltlys list? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Haha vi kan godt kalle den Reidar, men blir feil i søkefeltet til koed. Trenger et delenummer eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR51&mospid=47561&btnr=41_0072&hg=41&fg=60 Nr16 Finnes flere utgaver av den. Nr27 er en litt smalere list. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 List med bagasjeromsåpner heter de på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 List i chrome Koed pris 531,25 Gs pris 701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg