MSJ Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Merrushe….du prøver å diskutere med en fyr som kjørte E65 med 22-tommere…det blir ikke mer kebab enn det… liaguten og flonoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Noen som vet om en kan stille hybridbiler manuelt? dvs. å bare bruke elektrisk på korte turer, uten at bensin/diesel ikke starter i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 MR2en som jeg har lyst til å kjøpe blir sort/rødt den og! Ja, ikke importert av meg, men... Hvordan ser du at den går på Eidsvoll? Så på vegvesen.no -> Kjøretøyopplysninger at den ble solgt i 2011 (jeg solgte den i 2009 til en tannlege). Bilen eies av en kar som er litt aktiv i MX-5-klubben. Fin bil, men selv er jeg altetende mtp MX-5, liker alle NA-modellene utenom 90hk-utgavene. Merrushe, aka Stam/Pollyy/Erebus/Chicane/MSJ. Ro deg ned litt...Religion og politikk burde diskuteres på et bedre egnet forum enn her. Det vet du jo selv... noekult og majuz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Merrushe….du prøver å diskutere med en fyr som kjørte E65 med 22-tommere…det blir ikke mer kebab enn det… ...sier han som har Merrushe som eneste venn på profilen sin... wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 ...sier han som har Merrushe som eneste venn på profilen sin... Du skjønner det Noekult at MSJ er samme bruker som tidligere StaM som i sin tur er tidligere Erebus skal vi tro ryktene, altså en å samme person i alle brukerene Wicky hadde solgt sin E65 lenge før 05.07.2013 da MSJ startet profil her, men likevel så vet han om den og at den hadde 22 tommere. Tilfeldighet? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Hvis ikke en moderator tar tak i de siste innleggene her så skjønner jeg ingenting. Og jeg gir for øvrig greit blanke i hvem Merrushe er, eller har vært. Derimot så later han til å oppføre seg på en ordentlig måte, så hva i all verden er greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Hvis ikke en moderator tar tak i de siste innleggene her så skjønner jeg ingenting. Og jeg gir for øvrig greit blanke i hvem Merrushe er, eller har vært. Derimot så later han til å oppføre seg på en ordentlig måte, så hva i all verden er greia? Du er jo helt fjern. Det er Erebus som burde vært hevet ut - han er tidenes troll som har hatt en drøss av brukere, der alle har som formål å krangle, kritisere og slenge dritt til Wicky, Fredrik og Fredrik 90. Mannen har mest sannsynlig psykiske problemer, da det ikke er normal adferd. En bruker som lager falske profiler, har oppdiktede biler med bilder fra Google og svarer på sine egne innlegg burde vært kastet ut for lenge siden. Moderatorene på Bimmers er ordentlige tannløse som ikke har tatt tak i dette for lenge siden. Fredrik 90 og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 ok, jeg er ikke oppdatert på alles personlige greier her inne. Hvordan VET noen her hvem "merrushe" er eller har vært? Om det du sier stemmer så bør noen ta tak i å få det bekreftet (eks adm/moderatorer), for så å handle. Jeg følger ikke med på merrushe sine innlegg, men hver gang jeg legger merke til et innlegg så er det i seg selv helt greit. Dramaet som følger fra visse andre brukere er jo ikke greit. Jeg kan ikke se at merrushe har krangla, trolla, eller slengt dritt til de nevnte brukerne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Jeg har vært i kontakt med flere ordentlige og trofaste brukere her inne som har hatt problemer med vedkommende fortrinnsvis på PM, værst under brukeren StaM som nå er låst for godt. Det har dreid seg personsjikanering og det er ganske alvorlig, særlig når flere har blitt utsatt. Jeg har studert samtlige innlegg i de forskjellige brukerene og skrivemåte, ordtak, formuleringer og alt er likt eller dårlig kamuflert. En gjenganger er også at samtlige brukere later til å kjenne oss andre og forholdene her inne godt, for godt til å tilsvare tiden brukeren har vært registrert her inne. Det går en stund, så sklir det hele ut og vi ser ikke mer aktivitet fra brukeren. Så tar det noen måneder så dukker en fersk bruker opp med kjent skrivemåte, viser interesse for de samme trådene og brukerne. Tror nesten jeg har blitt en liten ekspert på å kjenne han her igjen etterhvert. Jeg bruker så mye tid og kjenner dette forumet og trafikken så godt nå at det skal svært lite til før jeg legger merke til "uregelmessigheter", eller man kjenner lusa på ganga som man sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Men, jeg synes ikke din intuisjon (som for all del kan være riktig) rettferdigjør noe av det vi ser på denne siden. Det håper jeg du er enig i. La oss si du har helt rett (fult mulig), så lenge han oppfører seg med sin nåværende bruker, hva i all verden er problemet? Da får vi være glad at den aktuelle personen har kommet seg videre i livet, og gi han en sjanse. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Kan være jeg tar feil, men jeg tror han har skjønt det du sier over her og bruker dermed én bruker til å fremstå som saklig og reflektert, mens den andre brukeren slenger dritt til de den seriøse brukeren diskuterer med. I kjølvannet har du dritet på PM og jakten på wicky og Fredrikene. MSJ f.eks. Er jo ganske ny og vet for mye om eldre tider og folk sine biler. Han er fraværende på forumet når Merrushe er fraværende, og han støtter alltid Merrushe og sier ting som "jeg skjønner ikke at du gidder å diskutere med (wicky eller fredrikene, etterfulgt av stygge kommentarer) Så var der jo bare noen uker siden han truet Fredrik 90. Fredrik burde være forsiktig med å møte på biltreff, for det kunne jo komme noen og ta han. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Fredrik 90 når hadde jeg mitt første innlegg i tråden her da? Og hva står TRF for TRF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Men, jeg synes ikke din intuisjon (som for all del kan være riktig) rettferdigjør noe av det vi ser på denne siden. Det håper jeg du er enig i.La oss si du har helt rett (fult mulig), så lenge han oppfører seg med sin nåværende bruker, hva i all verden er problemet? Da får vi være glad at den aktuelle personen har kommet seg videre i livet, og gi han en sjanse. Nei det er kanskje ikke rett, men jeg vil kun at folk skal vite hvem vi har med å gjøre her og jeg avslører ingen detaljer rundt vedkommendets private person. Så lenge han kan diskutere og oppføre seg som folk flest så ser jeg ingen problemer, men ved en titt i innleggkontoen hans så er det der flere forsøk som motstrider dette. Men vi får håpe at ting har forandret seg Kan være jeg tar feil, men jeg tror han har skjønt det du sier over her og bruker dermed én bruker til å fremstå som saklig og reflektert, mens den andre brukeren slenger dritt til de den seriøse brukeren diskuterer med. I kjølvannet har du dritet på PM og jakten på wicky og Fredrikene. MSJ f.eks. Er jo ganske ny og vet for mye om eldre tider og folk sine biler. Han er fraværende på forumet når Merrushe er fraværende, og han støtter alltid Merrushe og sier ting som "jeg skjønner ikke at du gidder å diskutere med (wicky eller fredrikene, etterfulgt av stygge kommentarer) Så var der jo bare noen uker siden han truet Fredrik 90. Fredrik burde være forsiktig med å møte på biltreff, for det kunne jo komme noen og ta han. Nettopp! Er slik det ser ut til at det hele foregår og det er godt flere her inne er klar over dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Fredrik 90 beskrev det veldig godt med sitt siste avsnitt. If it walks like a duck and quacks like a duck - its a duck Jeg har sett akkurat det samme som han, så du skal ikke kimse av flere brukere sin intuisjon. "Problemet" er at det nå er det i gang igjen med kritikk av muslimer (for all del, jeg er enig med han som regel) på et bilforum, og det vil ikke bli noe bedre før omsorgspleierne fra Gaustad drar hjem og henter han. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Jeg har ikke kimsa av noens intuisjon, tvert imot. Jeg har dog stil spørsmål ved om dette er nok til det vi ser over her. Som er langt verre enn både merrushe og msj til sammen i den gjeldende diskusjonen. Det var heller ikke noe problematisk med det nyhetsinnlegget. Islam hevder de er fredens religion (hvilket i seg selv er litt komisk), og dette har tydeligvis merrushe bitt seg merke i, og får en reaksjon når han nok en gang ser hvordan "fredens religion" oppfører seg. Uavhengig av min og din mening vedrørende dette, så var det et legitimt innlegg i denne tråden. At noen følte seg støtt er synd. Men det er nok flere som føler seg støtt av andre ting her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg