Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

M3 virker lovende den :) I følge artikkelen, skulle man tro at de alltid har hatt V8. Haha

Men slutt på NA nevner de ikke.

Grei artikkel men som du sier mangler en del info ja :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeey, e36 M3 replica speil limt i siderutene... Woow!

haha woow! Så ikke det før nå! :o

 

Aldri likt mazda noe spesielt  uansett

Har aldri vært mazda fan selv. Men Mx5 mk1 er et unntak for min del! :) Om du får på riktig styling ender du opp med en fantastisk bil som garantert vekker oppsikt! 

Bilen min stod på bukker for en uke tilbake (ødelagt diff), og måtte hente noen deler hos Gsbildeler. Ringte kompisen min, som kjører en råtøff mx5. Vi ble blikka av alle sammen på vei til Gs :D! Og når vi kom til Gs møtte vi på en kar som stod og glante på bilen haha :P. "Dette er en ekte damemagnet" sa han hehe :P

 

Det eksemplaret som er lagt ut til salgs derimot er et unntak av unntaket haha.

Synes den var fæl! rett og slett! Det burde vært forbudt å slenge på så stygg styling på en bil, blir nesten lei når jeg ser bilen :(! en skam for alle bilentusiaster sier jeg bare!

 

Fronten ser ut som belysningen på en shabby kebabsjappe. Felgene er alt for store, og bilen er like høy som mount everest!

Videre har den tidenes styggeste vinge. Og hva er greia med flammer på siden og XXL og Turbo på bakluka? Whaat!?!??!? WHY?????? 

Ønsker selger masse lykke til med å få solgt den bilen! Og synes synd på h*n som kjøper bilen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...