wicky124 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Snart helg! RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 La oss i det minste fokusere på biler... Maserati Ghibli er ikke helt hva den utgir seg for å være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 litt. hva tenker du på ? Har tenkt og handle meg to stk. For og pusse opp en i vinter. Hvordan er delepriser og miljøet? Mange som har peiling.? Motor går skjikkelig på den jeg skal skilte igjen. Rekner med det er forgasser men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Da var E34en EU godkjent med null feil, klart for to nye år på veien sveigis, M|Fjeld, VegarVS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Deilig Er det vintersleden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Deilig Er det vintersleden din? Nei det er helårsbil, gammel men fyller stadig alle behov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Har tenkt og handle meg to stk. For og pusse opp en i vinter. Hvordan er delepriser og miljøet? Mange som har peiling.? Motor går skjikkelig på den jeg skal skilte igjen. Rekner med det er forgasser men.. de er kjempemorsomme! savner min skikkelig. originale forgasserne er søppel. jeg bygde om til weber på min. kosta noen lapper, men var vel verdt det! godt miljø og delepriser er helt ok. kjenner en med flere biler og en låve full av deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Men her vil den ikke gjelde...er snakk om barn...jeg er konsekvent "sykkelrasist" i fotgjengerfelt etc... men når det er barn så er jeg påpasselig delux... sant! holdt på å få hjerteinfarkt i en alder av 19 for litt siden, ei lita jente på sykkel skjærer RETT ut i veien foran bilen og jeg greier akkurat å bråsvinge unna. hadde gått i fronten på bil imot om ikke føreren av den hadde vert oppmerksom. innrømmer at jeg ikke er verdens mest trafikksikre person, med god margin. men det fikk meg til å åpne øya litt, hva om jeg hadde sjekka mobilen akkurat da, hva om jeg hadde kjørt for fort, og hva om møtende bil hadde gjort det samme? ikke bra.. En gif nå og da går sikkert greit. Men når det blir mange pr side så lagger hele siden om man ikke har super raskt nett. Mobilen min nekta og åpne siste side i tulletråden for en stund siden. Kom på nett hjemme og fant en post med masse gif filer. Dette gjore at mobil nettet mitt ikke klarte og åpne sia. Og det er vel mye slike gif bilder som er ræva og uten noe spesiel mening? er det ikke sånn at nyere telefoner/nettlesere/apper ikke laster inn store bilderfiler hviss de merker at nettet er tregt? det gjør har ihvertfall nettlesern på mine telefoner gjort, og tapatalk gjør det Nei det er helårsbil, gammel men fyller stadig alle behov du virker å ha god kontroll på e34, hva ville du gitt for en 525tds i generellt god/over gjennomsnittlig stand, km rundt 250-300k ? greitt utstyrt, fin bil, skinn. ny topp. 40.000? Vet det er vanskelig uten bilder og mer konkret info, men ett sånn ca overslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Aldri i livet. 15-20k. For 40k er det mulig å få 2002-2003 E39`er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Hvis bilen er strøken og uten rust så kanskje 30 000 eller i beste fall 35 000 kr med det er nok for høyt Men det i god teknisk stand og med mye nye slitedeler Har jo ligget 520er i tilsvarende stand til dette så hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Ja har hatt en sj til skogsbil og di har en fantastisk fremkommelighet får man ombyggingskit til weber som selv en tømrer klarer og bygge det om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Aldri i livet. 15-20k. For 40k er det mulig å få 2002-2003 E39`er nå. hehe, jeg og du er på en annen planet enn selger ja, han snakka om 50 Hvis bilen er strøken og uten rust så kanskje 30 000 eller i beste fall 35 000 kr med det er nok for høyt Men det i god teknisk stand og med mye nye slitedeler Har jo ligget 520er i tilsvarende stand til dette så hvorfor ikke. stemmer, ja som sagt ville selger ha 50, og jeg veit at den ikke har blitt behandla bra. sitter stor IC i fronten og er stilt opp av en annen verden, dro igang en burnout med 3 voksne baki så den går jævli godt, men ikkeno salgstriks i min bok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 blir forresten eier av en CR250 te lørdagen, klin strøken bedre leiketøy ska du leite lenge etter http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=49061384 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 hmmm http://www.aftenposten.no/nyheter/To-barn-pakjort-i-gangfelt-7600936.html#.U5ldgSjQBkE sykler over gangfeltet, da er vel saken løst da, bilist uskyldig etter veitrafikkloven, og den gjelder jo uansett i alle andre tilfeller. Så det var det første du tenkte på når to barn blir påkjørt? Flott fyr du er.. Men her vil den ikke gjelde...er snakk om barn...jeg er konsekvent "sykkelrasist" i fotgjengerfelt etc... men når det er barn så er jeg påpasselig delux... Er veldig enig med deg, Wicky. Jeg driter i om ungene er på sykkel, sparkesykkel, segway eller hva pokker - det er forskjell på forkjørsrett og påkjørsrett. At noen kan tenke annerledes er veldig skremmende. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 20k for en 11 år gammel crosser, vel dyrt? http://www.finn.no/49150974 08' til 15k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg