Mattae Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Vet ikke, men uansett betaler man vell stort sett rundt 2000 får lakkere et panser, ikke allverden det heller TRF fikk klø litt på 325d'n min i dag, gjorde sin forskjell det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Vet ikke, men uansett betaler man vell stort sett rundt 2000 får lakkere et panser, ikke allverden det heller TRF fikk klø litt på 325d'n min i dag, gjorde sin forskjell det ja 2000? da er du vel ganske avhengig av å være nær venn av en lakkerer? digg! hva ble gjort på treern? omprogrammering eller mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 TRF fikk klø litt på 325d'n min i dag, gjorde sin forskjell det ja Dieselen min får litt kos den også, en halvtime med fres og dreiebenk setter effektiv stopper for eksos i innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 320d'en min går godt, er i det store utland nå og ingen har hittil utakselerert meg En haug Teslaer her da, men de kjører strømsparesakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 2000? da er du vel ganske avhengig av å være nær venn av en lakkerer? digg! hva ble gjort på treern? omprogrammering eller mer? Er ikke 2000 pr panel nokså normalt da? Bare omprogramering ja, var på tanken med å bytte downpipe til en uten dpf, men misstenker clutchen hadde fått vell mye bank da Skal vell være rundt 255-260hk tror jeg adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Er ikke 2000 pr panel nokså normalt da? Bare omprogramering ja, var på tanken med å bytte downpipe til en uten dpf, men misstenker clutchen hadde fått vell mye bank da Skal vell være rundt 255-260hk tror jeg 2000-2500,- er hvertfall normalt her i område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Tja, jeg må ut med ca. det dobbelte for å lakkere panseret på e61-en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Tja, jeg må ut med ca. det dobbelte for å lakkere panseret på e61-en. Kor då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Et lakkeringsverksted på Åkra, husker ikke helt navnet. Har riktignok ikke avtalt noe enda, men om du mener jeg kan få det for halvparten bør jeg jo sjekke litt mer rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Bør sjekke litt da ja. De på frakkagjerd(lakkservice elns) var ikke så dyre nå jeg var der å fikk pris på lakkering av e90'n. Nå har ikke jeg prøvd noen andre på haugalandet da. Har bra avtale på lakkering i Stavanger så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Det er jo altfor langt, bør helst være i gåavstand til der jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Sånn går det når du velge å bo ein sånn plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Eg betalte 5k for lakkering av panser og grill til e34'n. Jobben utført svart av en lakkerer på Bakarøynå i Hgsd. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Et lakkeringsverksted på Åkra, husker ikke helt navnet. Har riktignok ikke avtalt noe enda, men om du mener jeg kan få det for halvparten bør jeg jo sjekke litt mer rundt. St service as? Der må du aldri levere den inn... Snakk med William gudmundsen lakkering å sei du skal ha en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Snart begynner Le Mans 2014!!!!!!!!!!!!! :D Dette blir fette nais!! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg