Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, var bare ment som ett eksempel på at bilen kan være i langt bedre stand enn annonsa, for å si det slik ;)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Ja det kan gå begge veier selvsagt. Opplevde jo det når jeg kjøpte E34en min, den var bedre enn hva annonsen og prisen tilsa syens jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ut den gamle Withjolla denne helgen, har ikke vært i bruk på syv år så trengte litt stell før det var klar for avreise :)
Haugammal 28Hk Yamaha på hekken, dog kun brukt noen turer på Einafjorden. Startet på tredje draget, og har iløpet av helgen vist seg å være en stabil gammel sak!  Fullastet båt, med 50l bensin og to karer så stoppa farten på 22knop. Meget ålreit :)

post-48339-0-05789100-1402871111_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har vært en bra morgen til nå, spist frokost og drukket kaffe FØR jeg dro på jobb! :P sol og grei temperatur, slitsomt når sola steker og gradestokken kryper for langt oppover :P men du er vel ikke aklimatisert for det norske klimaet enda wicky? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har vært en bra morgen til nå, spist frokost og drukket kaffe FØR jeg dro på jobb! :P sol og grei temperatur, slitsomt når sola steker og gradestokken kryper for langt oppover :P men du er vel ikke aklimatisert for det norske klimaet enda wicky? :P

Stod opp 0645..vekket av en sutrende unge som våkna way before normaltid... matet henne..lekte med henne..skifta og dro til min mamma, droppet bebi der, spiste frokost der og dura avgårde til jobb og starta 08.. helt ålreit dag faktisk...

Er faktisk ikke så glad i supervarme...jeg dør av varme om gradene kryper over 25 as...

Også har min søster blitt godkjent tannlege i Norge også...og ikke i Polen som alle andre... så ja..helt ålreit dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid deilig på vannet :) V8 diesel antar jeg? eller er eiern milliardær og betaler tusenlapper for å krysse drøbaksundet? :P

har faktisk holdt meg på land denne helgen, vært på kontraskjæret med venner og gamlejobben, alltid god stemning der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid deilig på vannet :) V8 diesel antar jeg? eller er eiern milliardær og betaler tusenlapper for å krysse drøbaksundet? :P

har faktisk holdt meg på land denne helgen, vært på kontraskjæret med venner og gamlejobben, alltid god stemning der! :)

V8 bensin ja.....

var faktisk ikke så galt som jeg trodde, men han fylte 3000.- når vi var med, han jobber mye og bor hjemme så ikke noe problem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...