316 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Its a deal! God helg! VegarVS, Saltkjelen, thbrekke og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Har du handlet? Gratulerer Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Har handlet ja! Oooh yeees! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Endel penger for et hus langs svenskegrensa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Sier fyren som handler svensk Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Sverige har mye bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Visste ikke at Elverum var ved grensen jeg. Søren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Nærme nok Mye ulv der, så pass på bikkja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Vet alt om ulv, kjenner et par som fikk besøk av økokrim ! Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Aha, trodde det var samme greia er det autobahn med mye fri fart etter Kiel? Lysten på en Roadtrip til München med kielfergenNår da? Tenker å ta en roadtrip som skal innom bmw welt dagen etter e30meet et ferdig og frem til søndagen Bare å henge seg på Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Ingenting er fastsatt... er bare litt gira på å se om bilen holder gått 315.000 nå hadde også vert morro og kjørt innom Nürburgring bare for å ha prøvd det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Hehe, ja får se om det blir tur, men er veldig sikker på at det blir. Isåfall skal nurburgring besøkes, og se om man rekker stelviopasset før man vender nesa hjemover Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Aha, trodde det var samme greia er det autobahn med mye fri fart etter Kiel? Lysten på en Roadtrip til München med kielfergen Er en del fri fart ja, men er mye trafikk og veiarbeid så er ikke så lett å kjøre fort. Jeg har ligget med cruisen på 170-190 stort sett bortsett fra når det er veldig mye trafikk eller nedsatt hastighet. Kjørte hirtshals munchen i ett strekk, gikk fint det, men er langt. Er på vei til aalborg nå fra hannover som vi var i går. Klarte 260 med diesel purka da vet ikke om den hadde klart mer, men klarte ikke mer pga trafikk og baller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Skal jeg være helt ærlig så gir jeg en god bolle i fartsgrensene på Autobahn, kjører heller etter forholdene. Har jeg lyst til å gi klampen i bånn på ei langstrekke det er 130 på så gjør jeg det om forholdene ligger til rette Kan også hende jeg ligger i 130 km/t og lunker i "frifart" sonene, det er veldig inviduelt egentelig. Størsteproblemet med frifart er de østeuropeiske lastebilsjåførene. De gir flatt faen i om du kommer bak i 240 km/t, de blinker plutselig ut og legger seg ut for å kjøre forbi i 100 km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Hm, etter at jeg kjøpte bilen min i september så synst jeg antall BMW'er har dobla her hvor jeg bor. Minst 2 E61 har dukket opp, par E91, senest en ny i dag.. Usj.. Vanlig og legge merke til sånt?? Hehe.. Edit: Liten plass, så 2 E61 til blir mange.. haha.. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg