Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aha, trodde det var samme greia :) er det autobahn med mye fri fart etter Kiel? Lysten på en Roadtrip til München :) med kielfergen

Når da? Tenker å ta en roadtrip som skal innom bmw welt dagen etter e30meet et ferdig og frem til søndagen :) Bare å henge seg på :)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja får se om det blir tur, men er veldig sikker på at det blir. Isåfall skal nurburgring besøkes, og se om man rekker stelviopasset før man vender nesa hjemover :)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, trodde det var samme greia :) er det autobahn med mye fri fart etter Kiel? Lysten på en Roadtrip til München :) med kielfergen

Er en del fri fart ja, men er mye trafikk og veiarbeid så er ikke så lett å kjøre fort. Jeg har ligget med cruisen på 170-190 stort sett bortsett fra når det er veldig mye trafikk eller nedsatt hastighet.

Kjørte hirtshals munchen i ett strekk, gikk fint det, men er langt. Er på vei til aalborg nå fra hannover som vi var i går.

Klarte 260 med diesel purka da :) vet ikke om den hadde klart mer, men klarte ikke mer pga trafikk og baller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig så gir jeg en god bolle i fartsgrensene på Autobahn, kjører heller etter forholdene. Har jeg lyst til å gi klampen i bånn på ei langstrekke det er 130 på så gjør jeg det om forholdene ligger til rette :) Kan også hende jeg ligger i 130 km/t og lunker i "frifart" sonene, det er veldig inviduelt egentelig.

Størsteproblemet med frifart er de østeuropeiske lastebilsjåførene. De gir flatt faen i om du kommer bak i 240 km/t, de blinker plutselig ut og legger seg ut for å kjøre forbi i 100 km/t...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, etter at jeg kjøpte bilen min i september så synst jeg antall BMW'er har dobla her hvor jeg bor. Minst 2 E61 har dukket opp, par E91, senest en ny i dag.. Usj.. Vanlig og legge merke til sånt?? Hehe..

Edit: Liten plass, så 2 E61 til blir mange.. haha..

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...